تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز زندگی مشترک ۳۰ درصد دانشجویان در کربلا و نجف

آغاز زندگی مشترک 30درصد دانشجویان در کربلا و نجفمحمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ما در برنامه اعزامی خود، زوج های جوانی که تازه ازدواج کرده‌اند را در اولویت قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: در سه دوره گذشته حدود 30 درصد زوج‌های دانشجو برای مراسم ازدواج یا اولین سفر زندگی مشترک خود به کربلا و نجف  اعزام شده‌اند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اضافه کرد: در دوره هجدهم در مدت 10 روز اول ثبت نام، بالغ بر  95 هزار نفر ثبت نام کرده‌اند اما برنامه ما برای اعزام فقط 17 هزار نفر بود.

فقیهی تصریح کرد: در ایام نوروز هم  بیش از صد کاروان اعزام داشتیم که احدود 70 کاروان‌ را اساتید تشکیل می‌دادند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درباره تسهیلات سفرهای دانشجویان گفت: متأسفانه نتوانستیم برای دانشجویان تخفیفی بگیریم اما بانکی که اعلام آمادگی کرده است و صندوق رفاه وامی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز زندگی مشترک ۳۰ درصد دانشجویان در کربلا و نجف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..