تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صفحه Microsoft Account با زبان طراحی فلوئنت به‌روز شد

مایکروسافت صفحه‌ی مدیریت حساب‌های کاربری (Microsoft Account) را با استفاده از زبان طراحی فلوئنت به‌روز کرد.

مایکروسافت در حال به‌روزرسانی طراحی داشبورد مدیریت حساب‌های کاربری مبتنی بر وب (Microsoft Account) است. ردموندی‌ها پیش‌تر نیز طرح‌هایی مفهومی از نسخه‌ی به‌روزشده‌ی این صفحه به نمایش گذاشته بودند؛ اما سرانجام نسخه‌ی نهایی صفحه‌ی به‌روزشده را در دسترس تمامی کاربران خود قرار داده‌اند.

صفحه مدیریت حساب‌های کاربری مایکروسافت

اکنون نسخه‌ی به‌روزشده‌ی داشبورد حساب‌های کاربری مایکروسافت، هدر بزرگی دارد که در آن تمام اطلاعات مهم کاربر، مانند تعداد دستگاه‌ها یا میزان امتیازات (Micrsoft Reward) او به نمایش درمی‌آیند. اطلاعات دیگر کاربر در یک رابط شبکه‌ای در اختیار او قرار می‌گیرد، در این بخش کاربر می‌تواند به تنظیمات قسمت‌‌های مختلف حساب کاربری خود، نظیر مایکروسافت فمیلی، اشتراک‌ها، دستگاه‌ها یا حریم خصوصی دسترسی داشته باشد.

به‌ نظر می‌رسد که مایکروسافت به‌تدریج در حال انتشار نسخه‌ی به‌روزشده‌ی صفحه‌ی مدیریت حساب‌های کاربری است؛ چرا که برخی از کاربران کماکان به این نسخه دسترسی ندارند. در هر صورت، ظاهر نسخه‌ی جدید این صفحه بسیار جذاب‌تر از نسخه‌ی پیشین است و احتمالا به‌زودی تمام کاربران به آن دسترسی خواهند داشت. شما می‌توانید در صورت داشتن حساب کاربری مایکروسافت، با مراجعه به آدرس https://account.microsoft.com و لاگین‌ شدن در آن، ظاهر جدید این صفحه را تجربه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صفحه Microsoft Account با زبان طراحی فلوئنت به‌روز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..