تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روند تکامل سیستم عامل آی‌او‌اس طی 11 سال +اینفوگرافیک

روند تکامل سیستم عامل آی‌او‌اس طی 11 سال +اینفوگرافیکبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زمانی که شرکت اپل به دست استیو جابز تاسیس شد، شاید کمتر کسی می‌توانست موفقیت حال حاضر را برای این شرکت تصور و پیش‌بینی کند.

این شرکت در سال 1976 تاسیس شد و تا امروز راه خود را به سوی موفقیت هموار کرده است، تا جایی که در حال حاضر به یکی از سودآورترین و پردرآمدترین شرکت های دنیا تبدیل شده است.

اما در جریان پیشرفت شرکت اپل، سیستم عامل مستقل آی او اس، نقش بسزایی داشت. زمانی که این سیستم عامل برای اولین بار در سال 2007 و با نام iPhone OS 1 منتشر شد، ویژگی زیادی نداشت و به جز یک پردازنده و یک تراشه برقراری ارتباط تلفنی از چیز دیگری پشتیبانی نمی‌کرد.

حال که شرکت اپل در حال کار بر روی سیستم عامل آی او اس 12 است، اینفوگرافیکی منتشر شده است که روند تکامل این سیستم عامل را طی سالیان اخیر برجسته می‌کند.

روند تکامل سیستم عامل آی‌او‌اس طی 11 سال +اینفوگرافیک

انتهای پیام/

سیر تکامل سیستم عامل آی‌او‌اس شرکت اپل طی 11 سال اخیر +اینفوگرافیک



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روند تکامل سیستم عامل آی‌او‌اس طی 11 سال +اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..