تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین نسخه ویندوز 10 /کدام ورژن Windows 10 را استفاده کنیم؟

بهترین نسخه ویندوز 10 /کدام ورژن Windows 10 را استفاده کنیم؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از جذاب‌ترین و پر‌امکانات‌ترین نسخه‌های ویندوز از آغاز تاکنون، بدون شک ویندوز 10 مایکروسافت است. این نسخه از هر لحاظ نسبت به نسخه‌های قبل پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است. در حال حاضر و تا پایان سال 2017 صد‌ها میلیون کاربر در سراسر دنیا سیستم کامپیوتری خود را به آخرین نسخه ویندوز مایکروسافت یعنی ویندوز 10 تجهیز کرده‌اند و این روند روبه‌رشد با توجه به آمار‌ها همچنان ادامه دارد.

اما زمانی که یک کاربر به سراغ نصب ویندوز 10 می‌رود قطعا یکی از موضوعاتی که با آن مواجه می‌شود، نسخه ها و ویرایش‌های متعدد این ویندوز است که قطعا سوالاتی را در ذهن کاربر ایجاد خواهد کرد. سوالاتی از قبیل اینکه این نسخه‌ها چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند و کدامیک مناسب‌تر است.

گفتنی است؛ نسخه ویندوز 10 شرکت مایکروسافت سه ویرایش اصلی دارد که به ترتیب Home، Pro و Enterprise نامگذاری شده‌اند. در ادامه به بررسی این ویرایش‌ها خواهیم پرداخت.

بهترین نسخه ویندوز 10 /کدام ورژن Windows 10 را استفاده کنیم؟

Windows 10 Home

این نسخه از ویندوز 10، ویرایش خانگی این سیستم عامل است. باید گفت کم امکانات‌ترین و البته ارزان‌ترین نسخه ویندوز 10، همین ویرایش خانگی به شمار می‌رود. ویرایش خانگی مخصوص کاربرانی است که کارهای تجاری با سیستم عامل خود انجام نمی‌دهند و به طبع تامین امنیت اطلاعات نیز برای آنها چندان مهم نیست. این گروه از افراد تفاوت بین ویرایش‌های مختلف ویندوز 10 برایشان ملموس نیست.

اما از طرفی گیمرها و مخصوصا کاربران کنسول Xbox One بهتر است از ویندوز 10 Home استفاده نمایند؛ چرا که این ویرایش امکان همگام سازی میان حساب‌های لایو مایکروسافت را فراهم می‌کند، در نتیجه کاربر می‌تواند کنترل نسبتا ویژه‌ای به وسیله کامپیوتر شخصی بر روی کنسول بازی خود داشته باشد.

بهترین نسخه ویندوز 10 /کدام ورژن Windows 10 را استفاده کنیم؟

Windows 10 Pro

اگر شما جزو آن دسته از کاربرانی هستید که یک تجارت هر چند کوچک دارید و به وجود یک دستیار بی‌نقص نیازمندید، ویرایش پرو ویندوز 10 گزینه ایده آلی برای شما به شمار می‌رود. ویرایش پرو علاوه‌بر اینکه همه ویژگی‌های نسخه خانگی را در خود جای داده است، ویژگی‌های متعدد دیگری نیز برای کاربران حرفه‌ای خود فراهم می‌کند.

شرکت مایکروسافت آپدیت‌های ویژه‌ای برای دو ویرایش پرو و اینترپرایز در نظر گرفته است که باعث می‌شود ویندوز هر بار بهتر از قبل برای صاحبان کسب و تجارت در دسترس باشد. همچنین این نسخه بروزرسانی امنیتی بیشتری نیز دربرخواهد شد تا با پوشش حفاظتی چند لایه، از اطلاعات، هویت، دستگاه‌ها و اپلیکیشن‌های شما محافظت کند.

 اگر شما جزو آن دسته از کاربرانی هستید که همزمان از دستگاه‌‎های مختلفی اعم از ویندوزی و غیر ویندوزی مانند گوشی های هوشمند، تبلت‌ها و کامپیوترهای شخصی در کنار ویندوز 10 استفاده می‌کنید، ویرایش پرو گزینه مناسب برای شما است. همچنین  اگر از کاربران حرفه‌ای سیستم عامل ویندوز مایکروسافت محسوب می‌شوید، و امنیت اطلاعات برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد، بهتر است از ویرایش پرو ویندوز 10  استفاده نمایید.

بهترین نسخه ویندوز 10 /کدام ورژن Windows 10 را استفاده کنیم؟

Windows 10 Enterprise

ویرایش Enterprise ویندوز 10 مایکروسافت نسبت به نسخه پرو امکانات بیشتری دارد و کامل‌تر محسوب می‌شود. در این ویرایش همانطور که از نام آن نیز مشخص است؛ مایکروسافت امکانات ویژه‌ای برای سازمان‌ها و موسسات فراهم کرده است. گفتنی است؛ امنیت این ویرایش در بالاترین سطح خود قرار دارد و ویژگی‌ها در ویرایش Enterprise به گونه‌ای است که برای تجارت‌های بزرگ و ارگان‌ها کاملا مناسب است.

 Enterprise گران‌ترین نسخه از ویندوز 10 محسوب می‌شود. این ویرایش با توجه به ویژگی‌هایی که دارا است احتمالا از پایداری بیشتری برخوردار است، اما قطعا ویژگی‌های مضاعف این نسخه نسبت به Pro برای کاربران حرفه‌ای و گیمرها سودی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

تفاوت ویرایش‌های مختلف ویندوز 10 چیست؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین نسخه ویندوز 10 /کدام ورژن Windows 10 را استفاده کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..