تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه ژله خرده شیشه با قلب های عاشقانه

وب سایت کافه شکلات: ژله یکی از دسرهایی است که سر سفره همه دیده می شود. اما هر فردی نسبت به سلیقه خودش ژله های متفاوتی درست می کند. ژله خورده شیشه یکی از انواع ژله است. در اینجا خورده شیشه هایمان به شکل قلب و گل هستند.

مواد اولیه:

پودر ژله آلوئه ورا 1تا2 بسته پودر ژله رنگی با طعم های مختلف 4بسته بستنی وانیلی یا شیر 3/4 لیوان برای هر بسته ژله
طرز تهیه ژله خرده شیشه فانتزی
ژله خرده شیشه یا ( jello broken glass ) مدل های مختلفی داره که با کمی خلاقیت و ظرافت میتونیم با درست کردنش میزهامون رو زینت ببخشیم.

در این پست ژله خرده شیشه براق یا فانتزی رو آموزش میدم. این دسر یک نوع ژله بستنی هم هست.

من از 4 رنگ ژله استفاده کردم.هر رنگ را جداگانه با سه چهارم لیوان آبجوش باز کردم و گذاشتم روی بخار کتری تا شفاف بشه وبعد وقتی خنک شد سه چهارم لیوان بستنی را باهاش مخلوط کردم و داخل ظرف ریختم و گذاشتم توی یخچال تا ببنده.

میتونید به جای بستنی ازشیر هم استفاده کنید.ولی حتما حواستون باشه شیر را به ژله سرد شده اضافه کنید تا نبره.

ظرفی که برای ریختن ژله ازش استفاده میکنید مساحتش زیاد باشه که قطر ژله ی ما بیشتر از یک سانتی متر نشه.

طرز تهیه ژله خرده شیشه فانتزی
وقتی ژله بست، میتونید ژله ها رو مکعبی ببرید و هم میتونید قالب گل و قلب و ... بزنید. یا نا منظم ببرید. این دسته خودتونه.مثلا من قالب گل و قلب زدم .

یک بسته ژله آلوئور را با سه چهارم لیوان آب جوش باز میکنیم و میگذاریم روی بخار کتری تا شفاف بشه و بعد سه چهارم لیوان آب سرد بهش اضافه میکنیم و میذاریم نیم بند بشه .

برای اینکه منظم داخل قالب بچینیم باید اول قالب سرومون رو به مدت 15 دقیقه داخل فریزر بزاریم تا یخ بشه و بعد ژله آلوئورا نیم بند شده رو دور تا دور و کف قالب بریزیم. جوری که یک سطح کامل ژله آلوئورا نیم بند دور تا دور قالب باشه. این کارو برای این میکنیم که موقع چیدن ژله های قالب خورده به خوبی به قالب اصلی بچسبه و موقع خارج کردن از قالب کارمون راحتر باشه. سرد بودن قالب هم برای اینه که ژله آلوئورا به محض ریختن ببنده.و بعد ژله های قالب خورده را داخل ظرف میچینیم .

طرز تهیه ژله خرده شیشه فانتزی
و در نهایت بقیه ی ژله آلوئورای نیم بند شده روی ظرف میریزیم و اگه کم بود بازم یک بسته ی دیگه باز میکنیم و درست کرده و روی ژله ها میریزیم.و میزاریم توی یخچال وقتی کامل بست، برمیگردونیمش. طرز تهیه ژله خرده شیشه فانتزی  



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه ژله خرده شیشه با قلب های عاشقانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..