تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ خواهان بازگشت نیرو‌های آمریکا از سوریه است

به گزارش شمانیوز، به نقل از سایت شبکه اسکای نیوز، سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد، مامویت نیرو‌های آمریکایی در سوریه تغییری نکرده و رئیس‌جمهور صراحتا گفته که می‌خواهد نیرو‌های آمریکایی در اسرع وقت به کشور بازگردند.

وی تاکید کرد: ما مصمم هستیم داعش را به طور کامل نابود و شرایطی که مانع بازگشت داعش می‌شود را فراهم کنیم. علاوه بر آن انتظار داریم هم‌پیمانان و شرکای منطقه‌ای ما مسؤولیت نظامی بزرگتر و مسؤولیت مالی را برای تامین امنیت منطقه تامین کنند.

اما در گامی مغایر با این اظهارات که بازیگران اصلی در سوریه را به بازنگری در حساب‌گری‌های خود واداشته، نیکی هیلی، سفیر آمریکا در سازمان ملل روز گذشته اعلام کرد، کشورش طرح خروج نیروهایش از سوریه را به تحقق اهداف مورد نظرش در این کشور منوط کرده است.

وی به شبکه فاکس نیوز گفت: امیدواریم نیروهایمان از سوریه بازگردند، اما نیرو‌های ما تا زمان تحقق اهداف‌شان از سوریه عقب‌نشینی نخواهند کرد.

هیلی افزود: روابط با روسیه پرتنش است و بخشی از آن به دلیل سوریه است.

ترامپ روز گذشته به دولت سوریه هشدار داد که آمریکا با "تمام قوا و تجهیزات" در صورت "انجام یک حمله شیمیایی" جدید آماده است بار دیگر سوریه را هدف قرار دهد.

امانوئل ماکرون شب گذشته در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا را قانع کرده تا "مدتی طولانی" در سوریه بماند. این کمی بعد از حملات هوایی غرب به سوریه مطرح شد.

ماکرون ادامه داد: ۱۰ روز پیش ترامپ گفت: می‌خواهد از سوریه خارج شود، ما او را قانع کردیم که باید بماند. به شما تاکید می‌کنم او را درباره لزوم ماندن طولانی مدت در سوریه قانع کردیم.

ماکرون در بخش دیگر این مصاحبه گفت: کشور فرانسه علیه بشار اسد اعلام جنگ نکرده است.

وی افزود: پاریس تمایل به راه حل سیاسی فراگیر برای جنگ سوریه دارد که همه طرف‌های فعال در بحران بر سر آن اجماع داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ خواهان بازگشت نیرو‌های آمریکا از سوریه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..