تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنچه باید در مورد جوش صورت بدانید/ راه حلی آسان و نوین برای رهایی از ترافیک/ صبحانه نخورید تا چاق شوید!/ آخرین مهلت ثبت نام ارشد پزشکی ۹۷

رونق چرخ‌های اقتصاد کشور به کمک استارت آپ‌های جوان/ توفان‌های خورشیدی چه اثری بر کره زمین می‌گذارند؟/ آزمایش‌های لازم و ضروری برای آقایان بالای ۴۰ سال/ زمان اعلام نتایج آزمون دکتری ۹۷به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

آنچه باید در مورد جوش صورت بدانید
رئیس مرکز آموزش و پژوهش بیماری‌های پوست و جذام دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: اینکه گفته می‌شود جوش خودش خود به خود خوب می‌شود، جایگاه علمی ندارد.

صبحانه نخورید تا چاق شوید!
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: نخوردن صبحانه باعث می‌شود در طول روز گرايش بدن به مواد قندی افزايش پیدا کند با این شرایط قند خون فرد کم می‌شود و افت قند خون فرد را به سمت چاقی سوق می‌دهد.

برای زیبا شدن چه کارهایی انجام دهیم؟
اگر به دنبال زیبا شدن هستید با کمک راهکارهای طبیعی و در دسترس و رعایت رژیم غذایی مناسب می‌توانید به خواسته خود برسید.

ویژگی‌های ماشین اختصاصی یک ونیم میلیون دلاری ترامپ+ تصاویر
شرکت خودروسازی کادیلاک اعلام کرده است خودروی تشریفاتی رئیس جمهور آمریکا را با استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا ساخته و درمرحله تحویل سفارش است.

مصرف آبگوشت برای چه افرادی ممنوع است؟
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی از مضر بودن مصرف آبگوشت برای مبتلایان به برخی از بیماری‌ها خبر داد.

وقتی «جراحی ماستکتومی» سرطان سینه را در بانوان شعله ور می‌کند
بیشتر مبتلایان به سرطان در کنار شیمی و پرتو درمانی مجبور به انجام جراحی برای خارج کردن تومور هستند که این کار می‌تواند خود منجر به گسترش سرطان شود.

راه حلی آسان و نوین برای رهایی از ترافیک
یکی از استارت آپ‌های کشور موفق به ایجاد فروشگاه اینترنتی شده است که مشتریان می‌توانند در آنجا پوشاک و جواهرات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

چه کنیم دیر پیر شویم؟
نیستانی گفت: با افزایش سن، پیری و عوارض آن به سراغ افراد می‌آید اما با رعایت برخی نکات می‌توان این روند را به تاخیر انداخت.

آغاز مهلت مجدد ثبت نام ارشد پزشکی ۹۷/ آخرین مهلت ثبت نام تا ۲۸ فروردین
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از آغاز مهلت مجدد ثبت نام ارشد پزشکی تا ۲۸ فروردین خبر داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنچه باید در مورد جوش صورت بدانید/ راه حلی آسان و نوین برای رهایی از ترافیک/ صبحانه نخورید تا چاق شوید!/ آخرین مهلت ثبت نام ارشد پزشکی ۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..