تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت ارائه مدارک کافی برای دریافت هزینه لوازم و تجهیزات پزشکی از بیمه سلامت

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر ندرلو مسئول گروه تجهیزات پزشکی دفترخدمات تخصصي این سازمان، درخصوص دریافت هزینه کرد بیمه شدگان از این سازمان، افزود: مدارکی که برای دریافت هزینه لوازم و تجهیزات پزشکی ازسازمان بیمه سلامت لازم و ضروری است، شامل ، اصل و تصویر از کارت ملی و صفحه عکس دار دفترچه بیمه درمانی معتبر بیمه شده اصلی و بیمار، گواهی پزشک معالج ، تصویر شرح عمل با ذکر نوع عمل جراحی، صورتحساب بیمارستانی، نسخ لوازم و تجهیزات پزشکی ، گزارش رادیولوژی پس از عمل جراحی برای تائید پروتز مصرفی بکار رفته برای بیمار، خلاصه پرونده ، فاکتور خرید لوازم و تجهیزات پزشکی (تاریخ فاکتور حداکثر تا 7 روز کاری پس از عمل قابل پذیرش است)، گزارش آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی و اصل ریز لوازم و تجهیزات بخش همراه و مشخصات کامل بیماراست.

ندرلو در خصوص پرداخت هزینه سمعک به بیمه شدگان نیز افزود: پرداخت هزینه سمعک هر 10 سال یک بار فقط برای یک گوش قابل پرداخت است اما برای نوزادان وکودکان تا پایان سن 6 سالگی در صورت نیاز برای هر دو گوش، سمعک قابل محاسبه و پرداخت خواهد بود. هزینه سمعک برای افراد با افت شنوایی به میزان 40 دسی بل و بیشتر از آن قابل محاسبه وپرداخت است.

وی با بیان اینکه حداقل سابقه پرداخت حق بیمه پنج سال سابقه درسازمان بیمه سلامت ایران است اظهار کرد: هزینه تعمیر و باطری سمعک غیر قابل پرداخت است. تشخیص سمعک باید با تجویز متخصص گوش و حلق و بینی انجام شود.

مسئول گروه تجهیزات پزشکی دفترخدمات تخصصي سازمان بیمه سلامت ایران ، همچنین درخصوص دریافت محصولات بیماران استومی گفت: هزینه لوازم مصرفی بیماران استومی با ثبت درسامانه تایید خدمات و تشکیل پرونده و براساس فاکتور خرید تا سقف اعلام شده در پورتال تجهیزات پزشکی وفرانشیز 30 درصد محاسبه و پرداخت می شود.

انتهای پیام/

شرایط دریافت هزینه  تجهیزات پزشکی از بیمه سلامت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت ارائه مدارک کافی برای دریافت هزینه لوازم و تجهیزات پزشکی از بیمه سلامت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..