تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روسیه از سوئیفت جدا شد

غول فناوری روسیهبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روسیه از جمله کشورهایی بود که برای انتقال پول نقد از سامانه سوئیفت استفاده می‌کرد. سوئیفت مخفف "جامعه جهانی ارتباطات مالی بین بانکی" به زبان لاتین است که با هدف جایگزینی روش‌های ارتباطی غیراستاندارد کاغذی یا از طریق Telex در سطح بین‌المللی با یک روش استانداردشده جهانی توسط ۲۳۹ کشور ایجاد شد. در حال حاضر بیش از ۹۷۰۰ بانک و مؤسسه مالی در ۲۰۹ کشور جهان عضو آن انجمن می‌باشند.

همانطور که گفته شد روسیه یکی از کشورهایی است که از این سامانه برای تبادلات مالی خود استفاده می‌کرد. این کشور طی چند سال اخیر موفق به راه‌اندازی سامانه «روس تک» از غول فناوری روسیه به‌ منظور مستحکم کردن شرکت‌های استراتژیک روسی شد. این شرکت در بخش‌های هواپیمایی، الکترونیک و عدوات نظامی فعالیت دارد. رئیس روس تک معتقد است  انتقال به یک سیستم جدید، وابستگی به سرویس های خارجی را کاهش می‌دهد و فرصتی را برای انتقال اطلاعات بدون استفاده از تامین کنندگان خارجی فراهم خواهد کرد. 

انتهای پیام/

‌غول فناوری روسیه سوئیفت را کنار می گذارد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روسیه از سوئیفت جدا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..