تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودسوزی یک فعال محیط زیست در آمریکا!

به گزارش شمانیوز، یک فعال محیط زیست در شهر نیویورک آمریکا، در اعتراض به فاجعه تغییرات آب و هوایی، خودش را آتش زد و جان باخت.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، دیوید باکل شصت ساله در اعتراض به فاجعه تغییرات آب و هوایی که درحال رخ دادن است، در پارک «پراسپکت» نیویورک آمریکا، خودش را آتش زد و جان باخت.

درکنار جسد این فعال محیط زیست یادداشتی قرار داشت که در آن از دیگران خواسته بود خودخواهی را در زندگی شان کمتر کنند تا از زمین حفاظت شود. در یادداشت وی آمده است: «اغلب انسان های کره زمین اکنون هوایی را تنفس می کنند که بواسطه سوخت های فسیلی ناسالم شده است و بسیاری به همین دلیل دچار مرگ زودهنگام می شوند. مرگ زودهنگام من با سوخت فسیلی منعکس کننده کاری است که با خودمان می کنیم».

این فعال محیط زیست آمریکایی درحالی دست به خودسوزی زده است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، بلافاصله پس از حضور در کاخ سفید این کشور را از پیمان تغییرات آب و هوایی پاریس خارج کرد.

باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودسوزی یک فعال محیط زیست در آمریکا!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..