تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شبکه قرآن در صدر پربیننده ترین شبکه های تخصصی سیما در نوروز 97

شبکه قرآن در صدر پربیننده ترین شبکه های تخصصی سیما در نوروز 97به گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، با اعلام نتایج آرای مردمی به برنامه های نوروزی سیما، شبکه قرآن و معارف سیما با مجموع اخذ 545669 رای مخاطبان تلویزیون در ایام نوروز 97، در صدر پربیننده ترین شبکه های های تخصصی سیما قرار گرفت.

گفتنی است، این شبکه در جشنواره مردمی سیما در 7 بخش بهترین برنامه های ترکیبی وگفتگومحور، بهترین مجریان مرد و زن، بهترین مسابقه تلویزیونی، بهترین مستند و همچنین بهترین تیتراژ شرکت نمود که در مواردی همچون بهترین مجری مرد (سید وحید مرتضوی نفر سوم) و بهترین مستند (حدیث بندگی مستند سوم) خوش درخشید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شبکه قرآن در صدر پربیننده ترین شبکه های تخصصی سیما در نوروز 97»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..