تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل واچ از واچ فیس غیر پیش‌فرض در نسخه‌های بعدی watchOS‌ پشتیبانی می‌کند

نسخه‌ی جدید watchOS اپل از واچ‌فیس‌های غیر پیش‌فرض که توسط سایر توسعه‌دهندگان طراحی شده است نیز پشتیبانی خواهد کرد.

از زمانی که اپل در سال ۲۰۱۵ نسل جدید اپل واچ را راهی بازار کرد، کاربران به استفاده از واچ‌فیس‌های پیش‌فرض این ساعت هوشمند محدود بودند. در نسخه‌های منتشرشده از watchOS، کاربران تنها می‌توانستند واچ‌‌فیس‌های پیش‌فرض را شخصی‌سازی کنند؛ چراکه استفاده از واچ‌فیس‌های غیر پیش‌فرض در این ساعت هوشمند برای کاربران ممکن نبود. این در حالی است که کاربران سایر ساعت‌های هوشمند نظیر پبل یا ویراواِس، از این ویژگی از همان ابتدا استفاده می‌کردند. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، کد منبع نسخه‌ی NanoTimeKIt سیستم‌عامل watchOS 4.3.1 از احتمال پشتیبانی واچ‌فیس‌های غیر پیش‌فرض حکایت دارد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط توسعه‌دهندگان، اپل اضافه شدن چنین قابلیتی را در نسخه‌ی بعدی سیستم عامل watchOS پیش‌بینی کرده است.

انتظار نمی‌رود در آینده‌ی بسیار نزدیک شاهد انتشار اخباری در رابطه با این ویژگی باشیم؛ چرا که کد مشخصی برای این ویژگی در watchOS توسعه نیافته است و تنها شاهد پیش‌بینی چنین ویژگی در کد منبع سیستم‌عامل ساعت هوشمند اپل هستیم. به نظر می‌رسد اپل همزمان با برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگانش، اطلاعاتی در این رابطه ارائه خواهد کرد. یکی از احتمالات این است که اپل در watchOS 5 چنین قابلیتی را ارائه دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل واچ از واچ فیس غیر پیش‌فرض در نسخه‌های بعدی watchOS‌ پشتیبانی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..