تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلمی تکان‌دهنده از کتک‌خوردن زن مستاجر توسط صاحبخانه!

کتک خوردن رن مستاجر از مرد صاحبخانه!+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت بالای اجاره خانه و همچنین ارقام نجومی که برای فروش برخی منازل مسکونی توسط صاحباخانه ها در نظر گرفته می شود تبدیل به معضلی بزرگ در جوامع گوناگون شده به طوری که بعضی مستاجران در پرداخت کرایه ماهیانه خانه اجاره ای با مشکل مواجه می شوند.

از طرفی دیگر خرید خانه نیز برای برخی جوانان تبدیل به رویایی دست نیافتی می شود که هیچگاه به حقیقت نمی پیوندد. انگلیس یکی از کشورهایی است که این معضل در آن بیداد می کند تا جایی که طبق گزارش گاردین برخی از زنان بی خانمان در پی ناتوانی در پرداخت اجاره بها مجبور به پذیرفتن پیشنهادهای بی شرمانه از سوی صاحبخانه ها می شوند تا با گرفتن تخفیفی در کرایه مقرر شب های تاریک در فضای خطرناک این کشور نا امن را زیر سقفی بگذرانند.

پیرو این مطلب قصد داریم ویدئویی در این خصوص به شما نشان دهیم که مردی  را در حال کتک زدن زن بی پناه و فقیر به تصویر کشیده که نتوانسته اجاره بها را به موقع پرداخت کند.

لازم به ذکر است فیلم زیر مربوط به عمان است اما همانطور که توضیح داده شد مردم برخی کشورها مانند انگلیس بیشتر از دیگر ملت ها با این گرفتاری دست به گریبان هستند.

انتهای پیام/

کتک خوردن رن مستاجر از مرد صاحبخانه!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلمی تکان‌دهنده از کتک‌خوردن زن مستاجر توسط صاحبخانه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..