تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا از سال ۲۰۰۱ در حال تلاش برای نابودی ۵ کشور از جمله ایران است +فیلم

کلارکبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وسلی کلارک ژنرال بازنشسته آمریکایی است که در دوره‌ای فرماندهی کل نیروهای ناتو و ریاست ستاد مشترك ارتش آمريكا را بر عهده داشته است.

وی همچنین فرمانده نیروهای ناتو در عملیات منجر به آزادسازی بوسنی از حکومت صربستان بوده است. کلارک برنده جوایزی همچون نشان افتخار آزادی رئیس‌جمهوری شده است.

این فرمانده باسابقه ارتش آمریکا در یکی از سخنرانی‌های خود یکی از تصمیمات راهبردی و شاید محرمانه رژیم ایالات متحده آمریکا اشاره می‌کند که  ۱۷ سال پیش اتخاذ شده بود. در آن تصمیمات قرار بر این بود که در مدت ۷ سال، ۵ کشور مشخص توسط آمریکا نابود شوند که نام ایران نیز در بین آنها بوده است.

در ادامه ویدئوی سخنان وسلی کلارک را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اعتراف ژنرال وزلی کلارک درباره تلاش آمریکا برای نابودی پنج کشور از جمله ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا از سال ۲۰۰۱ در حال تلاش برای نابودی ۵ کشور از جمله ایران است +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..