تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه سوته کیک بستنی درست کنید!

وب‌سایت ساختنی: ما سعی کرده ایم در این دستور تهیه از ساده ترین روش‌ها و ابزارهای ممکن استفاده کنیم تا هر کسی بتواند خودش کیک بستنی درست کند.

اگر ترکیب بستنی وانیلی و شکلاتی را دوست ندارید، می‌توانید ترکیب بستنی‌ها را تغییر بدهید تا طعم کیک بستنی درست همان چیزی بشود که می‌خواهید.

 مواد لازم:

    یک بسته بیسکویت شکلاتی کرم دار     سه تا چهار قاشق غذاخوری روغن نارگیل     دو بسته بستنی وانیلی     دو بسته بستنی شکلاتی     یک بسته خامه نارگیلی زده شده     سس شکلات     ده تا دوازده عدد توت فرنگی
یک،دو،سه،کیک بستنی شما آمادست!!
توصیه ما این است که از بستنی‌های برپایه نارگیل استفاده کنید یا خودتان این بستنی‌ها را درست کنید. این بستنی‌ها سالم تر و خوشمزه تر هستند.

1- بیسکویت‌ها را بکوبید

یک،دو،سه،کیک بستنی شما آمادست!!
یک بسته بیسکویت شکلاتی کرم دار را داخل غذاساز بریزید و دستگاه را روشن کنید. بیسکویت‌ها باید کاملاً خرد و یک اندازه بشوند. یک دقیقه آخر کوبیدن بیسکویت‌ها روغن نارگیل آب شده را اضافه کنید و دستگاه را روشن کنید تا خوب با بیسکویت‌ها مخلوط بشود.

2- بیسکویت را داخل قالب بریزید

یک،دو،سه،کیک بستنی شما آمادست!!
کف یک قالب کیک پزی ۲۳ سانتیمتری را با کاغذ شیرینی پزی بپوشانید. یک سوم فنجان از بیسکویت خرد شده را جدا کنید و بقیه اش را داخل قالب بریزید. با یک کاردک بیسکویت‌ها را کاملاً فشرده کنید. سپس قالب را به مدت نیم ساعت در فریزر بگذارید.

وقتی قالب در فریزر است، یک بسته بستنی شکلاتی از یخچال بیرون بیاورید و بگذارید در دمای اتاق نرم بشود. اگر دوست دارید هم می‌توانید خودتان بستنی را درست کنید.

3- لایه اول بستنی را اضافه کنید

یک،دو،سه،کیک بستنی شما آمادست!!
بعد از گذشت نیم ساعت و نرم شدن بستنی شکلاتی، پنج اسکوپ از آن بردارید و روی لایه بیسکویت بگذارید. همانطور که در تصویر می‌بینید بستنی نباید کاملاً آب بشود.

4- بستنی را پخش کنید

یک،دو،سه،کیک بستنی شما آمادست!!

با یک چنگال بستنی را صاف کنید ولی حواستان باشد لایه بیسکویتی شل نشود. وقتی بستنی کاملاً صاف شد و لایه بیسکویتی دیگر دیده نمی‌شد، بستنی را با یک کاردک پخش کنید. وقتی این لایه بستنی را پخش کردید، یک دستمال بردارید و دور لایه بستنی را تمیز کنید. با اینکار ظاهر کیک بستنی مرتب می‌ماند. حالا قالب را به مدت نیم ساعت در فریزر بگذارید. بستنی وانیلی را هم بیرون بیاورید تا نرم بشود.

5-لایه دوم بستنی را اضافه کنید

یک،دو،سه،کیک بستنی شما آمادست!!

پنج اسکوپ از بستنی وانیلی را هم روی قالب بگذارید و آن را با چنگال پخش کنید. وقتی لایه بستنی شکلاتی دیده نمی‌شد، بستنی وانیلی را با کاردک پخش کنید. دوباره بالای لایه بستنی وانیلی را با دستمال تمیز کنید. کیک بستنی را دوباره داخل فریزر بگذارید و یک بسته بستنی شکلاتی دیگر بیرون بیاورید تا نرم بشود.

6- لایه دوم بستنی شکلاتی را اضافه کنید

یک،دو،سه،کیک بستنی شما آمادست!!
بعد از نیم ساعت کیک بستنی را از پخچال بیرون بیاورید و دومین و آخرین لایه بستنی شکلاتی را اضافه کنید. نصف بیسکویت خرد شده ای که نگه داشته اید را روی لایه بستنی شکلاتی بریزید و دوباره قالب را به مدت نیم ساعت در فریزر بگذارید. یک بسته بستنی وانیلی دیگر هم بیرون بیاورید تا در این نیم ساعت نرم بشود.

7- لایه دوم بستنی وانیلی را اضافه کنید

یک،دو،سه،کیک بستنی شما آمادست!!
آخرین لایه بستنی وانیلی را اضافه کنید و باقیمانده بیسکویت خرد شده را رویش بریزید. کیک بستنی را یک شب داخل فریزر بگذارید و بگذارید سفت بشود. بعد از یک ساعت از ماندن کیک داخل فریزر، روی قالب را با فویل بپوشانید تا سرمای فریزر آن را نسوزاند.

8-کیک بستنی را سرو کنید

یک،دو،سه،کیک بستنی شما آمادست!!
بعد از اینکه مطمئن شدید کیک بستنی کاملاً بسته، آن را از فریزر بیرون بیاورید. دور قالب را باز کنید و خیلی آرام کیک بستنی را برش بزنید. روی تکه‌های کیک بستنی را با سس شکلات، خامه زده شده و چند برش توت فرنگی تزیین کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه سوته کیک بستنی درست کنید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..