تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آئودی SQ7 با تیونینگ ABT معرفی شد

شاسی‌بلند آئودی SQ7 به لطف تیونینگ ABT می‌تواند به گشتاوری بیش از ۱۰۰۰ نیوتن‌متر دست یابد. 

آئودی SQ7 TDI با قدرت ۴۳۵ اسب بخار و ۹۰۰ نیوتن‌متر گشتاور در زیر کاپوت، قدرتمندترین شاسی‌بلند دیزلی دنیا است. علاقه‌مندان همچنین می‌توانند از همان پیشرانه ۴.۰ لیتری TDI موجود در شاسی‌بلند گران‌قیمت بنتلی بنتایگا (bentley Bentayga) دیزلی استفاده کنند؛ البته در هر دو حالت گشتاور قابل‌ملاحظه‌ای با دور پیشرانه کمتر از ۱۰۰۰ دور بر دقیقه در دسترس قرار می‌گیرد.

Audi SQ7 / شاسی‌بلند آئودی SQ7

اما تیونرهای ABT، به طور کامل از خروجی پیشرانه رضایت نداشتند و تصمیم گرفتند تا روی برخی از مشخصات خودروی دیزلی کار کنند تا قدرت بیشتری از پیشرانه خورجینی هشت سیلندر مجهز به کمپرسور الکتریکی هوا تامین شود. با بهره‌گیری از کیت قدرتی ABT، بزرگترین شاسی‌بلند آئودی می‌تواند ۵۲۰ اسب بخار قدرت و ۹۷۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. به کمک تیونینگ ABT، پیشرانه ارتقا یافته قادر خواهد بود در شتاب‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، نسبت به نسخه معمولی دو دهم ثانیه سریع‌تر عمل کند. نسخه معمولی می‌تواند در زمان ۴.۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد که به لطف تیونینگ ABT این زمان به ۴.۴ ثانیه می‌رسد. بیشینه سرعت شاسی‌بلند آئودی SQ7 نیز به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود می‌شود.

Audi SQ7 / شاسی‌بلند آئودی SQ7

Audi SQ7 / شاسی‌بلند آئودی SQ7 Audi SQ7 / شاسی‌بلند آئودی SQ7 Audi SQ7 / شاسی‌بلند آئودی SQ7 Audi SQ7 / شاسی‌بلند آئودی SQ7 Audi SQ7 / شاسی‌بلند آئودی SQ7 Audi SQ7 / شاسی‌بلند آئودی SQ7 Audi SQ7 / شاسی‌بلند آئودی SQ7 Audi SQ7 / شاسی‌بلند آئودی SQ7 Audi SQ7 / شاسی‌بلند آئودی SQ7 Audi SQ7 / شاسی‌بلند آئودی SQ7 Audi SQ7 / شاسی‌بلند آئودی SQ7 Audi SQ7 / شاسی‌بلند آئودی SQ7

آن‌چه که ما در این‌جا داریم، شاسی‌بلند معمولی آئودی SQ7 با تیونینگ ABT نیست، بلکه این خودرو در واقع یکی از ۱۰ نسخه محدود شاسی‌بلند است که با رینگ‌های فوسن (Vossen) و پوشش آبی مات بدنه تزئین می‌شود. چهره شاخص یوتیوب، مارکتینو این امکان را داشت که پشت فرمان شاسی‌بلند دیزلی آئودی قرار بگیرد تا ببیند مقدار گشتاور پیشرانه را تست کند. با توجه به ویدئو مشخص می‌شود که این شاسی‌بلند خاص حتی گشتاور بیشتری (۱،۰۳۸ نیوتن‌متر) نسبت به میزان اعلام شده داشت.  

مقاله‌های مرتبط:

به نظر می‌رسد که پیشرانه دیزلی قدرتمند آئودی SQ7 با تیونینگ ABT، بسیار جذاب باشد؛ در حالی که خودروهای دارای آرم TDI معمولا مصرف سوخت پایینی دارند، اما شاسی‌بلند موجود در ویدئو با توجه به بهینه‌سازی قدرت این‌طور عمل نمی‌کند. طی آزمایش مارکتینو، میزان مصرف سوخت خودرو ۲۰ لیتر بر ۱۰۰ کیلومتر اندازه‌گیری شد که بسیار زیاد است. اگرچه دست‌یابی به گشتاور چهار رقمی بسیار قابل توجه است، اما به همان اندازه نیز مصرف سوخت بالا برای آن نقص بزرگی به شمار می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند شاسی‌بلند آئودی SQ7 با تیونینگ ABT را به قیمت ۲۶۶،۳۳۰ دلار (با نرخ ارز فعلی) خریداری کنند. البته با همین پول می‌توان آئودی R8 RWS با قیمت ۱۴۰،۰۰۰ دلار، TT RS با قیمت ۶۴,۹۰۰ دلار یا سدان آئودی RS3 با قیمت ۵۴,۹۰۰ دلار خرید. نسخه‌های بنزینی نیز با تفاوت قیمت حدود ۶،۵۰۰ دلار عرضه می‌شوند.

دانلود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آئودی SQ7 با تیونینگ ABT معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..