تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی جدید Galaxy به اینترنت وصل نمی‌شود!

گوشی جدید Galaxy شرکت سامسونگ، فاقد قابلیت اتصال به اینترنت است!به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدل جدید سری J گوشی‌های هوشمند گلکسی سامسونگ، یعنی Galaxy J2 Pro فاقد یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین فناوری‌های قرن است. شرکت سامسونگ به صورت رسمی تایید کرد که این گوشی قابلیت اتصال به اینترنت را ندارد.

این خبر به آن معناست که فناوری‌های 3G، LTE و Wi-Fi در گوشی جی 2 پرو سامسونگ استفاده نشده است. این شرکت اعلام کرده است که گوشی مورد نظر صرفا برای دانش‌آموزان طراحی شده است. هدف سامسونگ از ساخت گوشی Galaxy J2 Pro توجه بیشتر دانش‌آموزان به مطالب کلاس و عدم حواس‌پرتی آنها است.

زمانی که فناوری اتصال به اینترنت را از گوشی Galaxy J2 Pro حذف کنیم، ممکن است این سوال مطرح شود که گوشی مذکور قادر به انجام چه کارهایی است؟ پاسخ سوال این است که کاربران جی 2 پرو می‌توانند تماس بگیرند، پیامک بزنند و به ثبت تصاویر بپردازند.

گفتنی است؛ مشخصات فنی گوشی Galaxy J2 Pro شامل دوربین 8 مگاپیکسلی اصلی و 5 مگاپیکسلی سلفی است. همچنین این گوشی مجهز به صفحه نمایش 5 اینچی، پردازنده 1.4 گیگاهرتزی، حافظه رم 1.5 گیگابایتی و باتری 2600 میلی‌آمپری است.

انتهای پیام/

Galaxy J2 Pro سامسونگ، فاقد قابلیت اتصال به اینترنت است!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی جدید Galaxy به اینترنت وصل نمی‌شود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..