تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غوطه شرقی به طور کامل آزاد شد

فرماندهی کل ارتش سوریه رسماً اعلام کرد که غوطه شرقی دمشق کاملاً از لوث تروریسم آزاد شده است.

۲۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴ بین الملل آسیای غربی نظرات

ارتش سوریه رسما از آزادسازی کامل غوطه شرقی دمشق خبر داد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، فرماندهی کل ارتش سوریه از آزادسازی کامل غوطه شرقی دمشق از لوث گروه‌های تروریستی خبر داد.

در بیانیه فرماندهی کل ارتش سوریه آمده است: همزمان با مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با حملات مشترک آمریکا، فرانسه، و انگلیس به اهدافی در سوریه، یگان‌های ارتش سوریه و نیرو‌های همپیمان، تمام مناطق غوطه شرقی در حومه شرقی دمشق را کاملاً از لوث گروه‌های تروریستی آزاد کردند.

فرماندهی کل ارتش سوریه همچنین افزود که همه عناصر تروریست از شهر دوما آخرین پایگاه آن‌ها در غوطه شرقی بیرون رانده شدند.

آزادسازی کامل غوطه شرقی در حالی اعلام شد که آمریکا و فرانسه و انگلیس بامداد شنبه با نقض حاکمیت سوریه و قوانین بین المللی، اهدافی را در خاک سوریه هدف قرار دادند.

این حملات پس از آن صورت گرفت که غرب به‌سرکردگی آمریکا و برخی از ابزار‌های منطقه‌ای این کشور، به‌دروغ نظام سوریه را به استفاده از سلاح‌های شیمیایی در دوما واقع در غوطه شرقی متهم کردند.

دولت سوریه بار‌ها اعلام کرده است که از سلاح‌های شیمیایی علیه مردم خود استفاده نکرده و آماده همکاری با سازمان منع اشاعه تسلیحات شیمیایی در راستای انجام تحقیق شفاف و صادقانه در این زمینه است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غوطه شرقی به طور کامل آزاد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..