تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونق چرخ‌های اقتصاد کشور به کمک استارت آپ‌های جوان/ توفان‌های خورشیدی چه اثری بر کره زمین می‌گذارند؟/ آزمایش‌های لازم و ضروری برای آقایان بالای ۴۰ سال/ زمان اعلام نتایج آزمون دکتری ۹۷

با ماهی استخوان‌هایی محکم داشته باشید/ مصرف قرص‌های افزایش قد چه بلایی سرتان می‌آورند؟/ مراقب باشید، تب مالت در کمین است/ تولید قرص‌های لاغری با فناوری دانش بنیانبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

توفان‌های خورشیدی چه اثری بر کره زمین می‌گذارند؟
توفان‌های خورشیدی باعث اختلال در وسایل الکترونیکی می‌شودهمچنین می‌تواند کره زمین و زندگی انسان‌ها را هم تحت تاثیر قرار دهد.

رونق چرخ‌های اقتصاد کشور به کمک استارت آپ‌های جوان
یکی از استارت آپ‌های کشور موفق به ایجاد خدمات حمل و نقل شده است که به کمک آن می‌توان به اطلاعاتی در این زمینه دست یافت.

تقویت دوره‌های کارورزی دانشجو معلمان / افزایش ۲۵ درصدی اعتبارات دانشگاه فرهنگیان در سال ۹۷
سرپرست دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اولویت‌های این دانشگاه در سال ۹۷، از افزایش ۲۵ درصدی اعتبارات برای امسال خبر داد.

آمادگی ایران برای کمک‌های درمانی و پزشکی به سوریه
قاضی زاده هاشمی با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای خطاب به وزیر بهداشت سوریه و مسئول دفتر منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت از آمادگی ایران برای کمک‌های درمانی و پزشکی به سوریه خبر داد.

آزمایش‌های لازم و ضروری برای آقایان بالای ۴۰ سال
یک فوق تخصص نفرولوژی با اشاره به سن مناسب برای انجام تست غربالگری در مردان به ضرورت تشخیص به موقع سرطان در افراد اشاره کرد.

13 مصدوم در پی واژگونی اتوبوس در آزادراه کرج - قزوین + اسامی مصدومان
سخنگوی اورژانس کشور از مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزادراه کرج - قزوین (شهر جدید هشتگرد) خبر داد.

نتایج اولیه آزمون دکتری ۹۷ دوشنبه اعلام می‌شود
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷، دوشنبه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

کنترل دیابت با آش آبغوره
آش آبغوره یکی از بهترین غذا‌هایی است که مثل دارو در بدن عمل و بسیاری از بیماری‌ها را درمان می‌کند؛ مصرف این آش نقش موثری در کنترل دیابت دارد.

ترمیم مجسمه باستانی مصری به وسیله باستان شناسان + تصاویر
باستان شناسان در تلاش هستند با کنار هم قراردادن هزاران قطعه سنگ خرد شده معمای یک مجسمه باستانی ۲۵۰۰ ساله مصری را کشف کنند.

دریافت غرامت ۱۱۷ میلیون دلاری به دلیل ابتلا به سرطان
یکی از شرکت‌های مشهور آمریکایی در زمینه تولید محصولات بهداشتی با رسوایی دیگری مواجه و حال مجبور به پرداخت غرامت ۱۱۷ میلیون دلاری به یکی از مشتریان خود شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونق چرخ‌های اقتصاد کشور به کمک استارت آپ‌های جوان/ توفان‌های خورشیدی چه اثری بر کره زمین می‌گذارند؟/ آزمایش‌های لازم و ضروری برای آقایان بالای ۴۰ سال/ زمان اعلام نتایج آزمون دکتری ۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..