تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلفی نظامی سوری با باقیمانده موشک منهدم شده توماهاوک آمریکا

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بعد از نزدیک به یک هفته تهدید نظامی آمریکا، انگلیس و فرانسه، بامداد روز گذشته رئیس جمهور آمریکا تجاوز نظامی به سوریه را آغاز کرد. اما در همان ابتدای صبح، تعدادی از ساکنان پایتخت سوریه برای حمایت از دولتشان و در اعتراض به تجاوز نظامی آمریکا، انگلیس و فرانسه به خیابان ها آمدند و حمایتشان از بشار اسد، رئیس جمهور قانونی‌شان را اعلام کردند.

در پی این حمله نظامی که شامل حمله موشکی  سه کشور غربی به سوریه بود، تلویزیون سوریه به نقل از ارتش این کشور اعلام کرد: 13 موشک به فرودگاه دمشق شلیک شده که با تمام آن ها در حمص مقابله شده است.

عکس یادگاری نظامی سوری با موشک منهدم شده را در زیر میبینید.

سلفی نظامی سوری با باقیمانده موشک منهدم شده توماهاوک آمریکا

تصویر لاشه یکی از موشک های این حمله که نیروی هوایی سوریه آن را ساقط کرده است.

سلفی نظامی سوری با باقیمانده موشک منهدم شده توماهاوک آمریکا

/انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلفی نظامی سوری با باقیمانده موشک منهدم شده توماهاوک آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..