تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگیری راننده و مامور آویزان از پنجره خودرو ! +فیلم

اقدام خطرناک راننده مست مقابل مامور راهنمایی و رانندگی!+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مامور راهنمایی و رانندگی در اکوادور  واقع در آمریکای جنوبی هنگامی که با راننده ای متخلف مواجه شد نزدیک پنجره خودرو رفت تا با او صحبت کند اما راننده که مقدار بسیاری مشروبات الکلی مصرف کرده بود در همان حال  شروع به حرکت کرد.

دو سرنشین یک موتور سیکلت در حالی که این صحنه را می بینند برای نجات مامور خودرو را تعقیب می کنند.پس از اینکه راننده چندین متر پلیس را به صورت آویزان از پنجره با خود کشاند،مامور توان خود را از دست داد و روی زمین افتاد.

بر اثر شدت ضربه ای که به سر پلیس وارد گشت ،سر او دچار جراحت هایی شد که موتورسواران او را برای درمان به نزدیک ترین بیمارستان منتقل کردند.

انتهای پیام/

بلای وحشتناکی که مرد مست به سر مامور راهنمایی و رانندگی آورد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگیری راننده و مامور آویزان از پنجره خودرو ! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..