تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۲۹ لودهنده در اپل و بازداشت ۱۲ نفر از آنها

کشف ۲۹ لودهنده در اپل و بازداشت ۱۲ نفر از آنها

به گزارش خبرآنلاین، اپل در اطلاعیه داخل سازمانی خود با دادن هشدار به کارمندان از بازداشت 12 نفر لودهنده در سال گذشته خبر داد و تاکید کرد که عاقبت خروج غیر قانونی دیتا از اپل و دادن آن به رسانه‌ها همین است.{لینک}

اپل در این اطلاعیه یادآور شد که آنها نه تنها شغل خود را از دست دادند، بلکه برای یافتن شغل جدید نیز دچار مشکل شده‌ و برخی نیز بازداشت شدند.

به عنوان مثال در جلسه‌ای با حضور فدریگی، مدیر نرم افزار اپل اعلام شد عرضه آیفون به تاخیر می‌افتد که بعدا این خبر رسانه‌ای شد و اپل حاضران در جلسه را بازپرسی کرده و لودهنده را کشف کرده و اخراج کرد.

مورد بعدی لورفتن بسته نرم‌افزاری و انتشار تصاویر از آیفون ایکس و ساعت هوشمند اپل بود که با لودهندگان برخورد قانونی شد.

اپل با برگزاری کنفرانس مخصوص از کارمندان خود خواست تا چنین کارهایی نکنند. اپل نشان داد چگونه از راه‌های مخصوص لودهندگان را کشف می‌کند.

بخشی از تلاش‌های اپل مربوط به لورفتن دیتا از طریق تامین‌کنندگان قطعات سخت افزاری و شرکای اپل است که در کشورهای مختلف از جمله چین و ... اخبار این کمپانی را لو می‌دهند.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۲۹ لودهنده در اپل و بازداشت ۱۲ نفر از آنها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..