تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست های اینستاگرامی هنرمندان معروف (۳۳۴)

در مطلب امروز جدیدترین پست های اینستاگرامی هنرمندان-۳۳۴ را از لحظه ها و مکان های مختلف برای شما آورده ایم . لطفا برای مشاهده این تصاویر با نیک صالحی همراه باشید .

تصاویر و پست های اینستاگرامی هنرمندان-۳۳۴

بهاره کیان افشار با انتشار عکس زیر نوشت :

دست های شما نیکوکاران سقفی از سلامتی برای مردم روستای آقابرار قصرشیرین خواهدشد.

روزهای سخت زلزله را با همراهی مردم در کنار هم پشت سر گذاشتیم تا مردم کرمانشاه در آن لحظات سخت و بعد از آن تنها نباشند. حضور شما خیرین و کمکهای شما عزیزان در مراحل ابتدایی تبدیل شد به دو کانکس برای ارائه خدمات ”خانه بهداشت و درمان سیار” برای مناطق زلزله زده و شناسایی و پیگیری وضعیت حدود ۱۳۰ بیمار در خصوص بیماری سرطان و بیماری های سخت درمان و اهدای ۲۱ عدد کانکس در سه نوبت به بیماران مبتلا به سرطان و امروز در بخش دوم، کار ساخت مرکز بهداشت روستای آقابرار قصر شیرین با حمایت شما خیرین آغاز شد.

در اواخر سال گذشته در پی وقوع زلزله در مناطق غربی کشور و آسیب دیدن مراکز خدماتی و بهداشتی در این حادثه، موسسه خیریه بهنام دهش پور در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و همچنین حمایت و همراهی با هموطنان آسیب‌دیده در این زلزله، تفاهم نامه ساخت یک باب خانه بهداشت و درمان دائمی در یکی از روستاهای مناطق زلزله زده که خانه‌ی بهداشت و درمان آن‌ها آسیب دیده است را با معاونت اجتماعی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و تقبل نظارت بر ساخت و تامین کادر پزشکی و تجهیزات از سوی وزارت خانه و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه منعقد نمود و در فروردین سال ۹۷ این پروژه آغاز گردید.
امید آنکه با حمایت های شما مردم خوب کشورمان بتوانیم آرامش و سلامت را به مردم خوب و صبور کرمانشاه هدیه دهیم.
دعای خیر بیماران بدرقه راهتان
موسسه خیریه بهنام دهش پور

پست های اینستاگرامی هنرمندان-334

بهرام افشاری با انتشار عکس زیر نوشت :

عکس:ساجده مصفا

پست های اینستاگرامی هنرمندان-334بهرام افشاریپست های اینستاگرامی هنرمندان-۳۳۴

نوید محمدزاده با انتشار عکس زیر نوشت :




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست های اینستاگرامی هنرمندان معروف (۳۳۴)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..