تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موانع پیشرفت از نگاه رهبر انقلاب + فیلم

موانع پیشرفت از نگاه رهبر انقلاب + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در صفحه اینستاگرام منتسب به رهبر معظم انقلاب بخش‌هایی از سخنراتنی ایشان درخصوص استفاده بیشتر از ظرفیت‌های کشور را منتشر کرد. 

طی این سخنرانی رهبر انقلاب برخی از موانعی که در مسیر پیشرفت کشور قرار دارند اشاره کردند. ایشان ضمن تاکید بر پیشرفت‌های حاصله  در کشور، از ظرفیت و توانایی بالای جوانان گفتند و افزودند تمام این پیشرفت‌هایی که در حال حاضر شاهد آن هستیم تنها بخش کمی از ظرفیت کشور است. 

ایشان در ادامه برخی موانع پیشرفت از جمله باور نداشتن به کارآمدی نسل جوان، غفلت از ثروت‌های عظیم انسانی و طبیعی کشور و... را برشمردند که باید به آنها به طور جدی پرداخته شود. ویدئوی این بخش از سخنرانی ایشان در ادامه ارائه شده است. 

انتهای پیام/

تاکید رهبر انقلاب بر استفاده بیشتر از ظرفیت کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موانع پیشرفت از نگاه رهبر انقلاب + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..