تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هافبک پرسپولیس به زودی زیر تیغ جراحی

با قطعی شدن پارگی رباط صلیبی محسن ربیع خواه، این بازیکن به زودی بعد از معاینات لازم زیر تیغ جراحی خواهد رفت.

به گزارش شمانيوز، محسن ربیع خواه، هافبک باثبات سرخپوشان طی دو فصل اخیر، با بدشانسی بزرگی در جدال روز گذشته مقابل پارس جنوبی مواجه شد که دوری حداقل شش ماهه او را در پی خواهد داشت.


این بازیکن که در بازی روز گذشته با مصدومیت مواجه و از زمین بازی خارج شد، بعد از معاینات اولیه با تشخیص کادرپزشکی مبنی بر پارگی رباط صلیبی مواجه شد. ربیع خواه که در رختکن تیم به شدت نگران آینده خود بود، با چشمانی اشک‌بار و با اشاره به اتفاقات چند وقت اخیر و در شرایطی که مشخص بود از آن به شدت دلگیر است اعلام می‌کرد راحت شده و از فوتبال کنار خواهد رفت! این بازیکن که علیرغم اعتماد کامل برانکو ایوانکوویچ زیر تیغ انتقادات شدید کارشناسان و هواداران تیم قرار داشت، با اشاره به این موضوع که اکنون هم هواداران و خودش راحت شده با اشک از پایان ماجرای خود و پرسپولیس صحبت می‌کرد.


با این حال طی 24 ساعت اخیر صحبتی در خصوص جزییات مصدومیت این بازیکن منتشر نشده بود و تنها گمانه‌زنی‌هایی در مورد پارگی رباط صلیبی‌اش وجود داشت. اتفاقی که ربیع خواه خواهان آن شده بود و به دنبال این بود تا با بررسی دوباره روی موضع مصدومیت و مشورت با پزشکان دیگر کورسوی امید خود را بجوید. اما اکنون شواهد خبر از مصدومیت شدید این بازیکن و پارگی رباط صلیبی‌اش می‌دهد تا او به زودی مقدمات عمل جراحی روی زانوی چپ خود را در دستور کار قرار دهد.


ربیع خواه که قراردادش در پایان فصل خاتمه خواهد یافت، در زمان حضورش در تراکتورسازی نیز دچار مصدومیتی مشابه شده بود و رباط صلیبی‌اش را مورد عمل جراحی قرار داده بود. اکنون باید دید در صورت عمل جراحی مجدد تصمیم باشگاه در قبال او چه خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هافبک پرسپولیس به زودی زیر تیغ جراحی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..