تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درس وحشتناکی که یک خانواده‌ به پسر شیطان صفت دادند+فیلم

ویدئویی تکان دهنده از مجازات پسر شیطان صفت!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک پسر نوجوان مصری که اقدام به آزار و اذیت یک دختر کرده بود، فکرش را نکرده بود که ممکن است چه تاوان سنگینی بابت این گناه پس بدهد.

سرانجام این پسر به دام خانواده دختر قربانی افتاد و به بلایی گرفتار شد که تا آخرین نفسش فراموش نخواهد کرد، سایت"صحیفة الصدی" ویدئویی از این نوجوان منتشر کرده که او را کنج اتاقی حین مجازات شدن نشان می دهد.

در این اتاق تعدادی زن و مرد دور او را گرفته اند و هر کدام به نوعی سعی در تنبیه وی دارند، هر کس که دستش به این پسر می رسد با تمام قدرت خود، با دستان خالی یا چوب و چماق، او را مورد ضرب و شتم قرار می دهد.

در پایان نیز افراد این خانواده لباس خواب زنانه بر تن او کرده و چهره اش را برای تمسخر آرایش می کنند.خشم، نفرت و حس انتقام در این فیلم موج می زند، شاید ویدئوی مورد نظر حاوی صحنه هایی باشد که تماشای آن برای افراد زیر 18 سال مناسب نبوده و مشاهده آن به همه سنین توصیه نمی شود.

در ادامه جزئیات این ماجرای تکان دهنده را در فیلم های زیر مشاهده کنید.

انتهای پیام/

فیلم‌هایی تکان دهنده از مجازات پسر شیطان صفت!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درس وحشتناکی که یک خانواده‌ به پسر شیطان صفت دادند+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..