تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ال‌ جی وی 35 تینک با دوربین دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی ارائه می‌شود

وب‌سایت اندروید هدلاینز در گزارش جدید خود مدعی شده است که گوشی جدید ال‌جی وی ۳۵ با بهبود مشخصات عرضه خواهد شد.

شرکت ال‌جی، خانواده «وی» را در اوایل سال ۲۰۱۸ با عرضه نسخه جدید فبلت وی ۳۰ به‌روزرسانی کرد؛ این مدل که با نام تجاری وی ۳۰ اس تینک به بازار عرضه شده است، از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهبود عکاسی بهره می‌گیرد؛ اما به‌ نظر می‌رسد که مدل دیگری با سخت‌افزار بهبودیافته ارائه خواهد شد. بر اساس اطلاعاتی که وب‌سایت اندروید هدلاینز منتشر کرده است، گوشی جدید ال‌جی وی ۳۵ تینک به‌عنوان عضو جدید سری «وی» ارائه می‌شود و انتظار داریم که این مدل به صفحه‌نمایش ۶ اینچی فول‌ویژن از نوع اولد مجهز شده باشد؛ ضمن اینکه رزولوشن نمایشگر +Quad HD و نسبت ابعاد صفحه‌نمایش احتمالاً ۱۸ به ۹ خواهد بود.

مقاله‌ی مرتبط:

شرکت ال‌جی در نظر دارد دوربین اصلی فبلت جدیدش را بهبود دهد؛ این‌طور که پیدا است، دوربین واید رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل و دیافراگم F1.9 خواهد داشت. در نسل قبل یعنی ال‌جی وی ۳۰ اس تینک (یا وی ۳۰) از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی واید استفاده شده بود. گوشی جدید وی ۳۵ تینک از گوگل لنز پشتیبانی خواهد کرد و ضمن اینکه قابلیت‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌دهد که تشخیص صحنه‌های عکاسی را به‌صورت خودکار امکان‌پذیر می‌کند. 

در حال‌ حاضر مشخص نیست حافظه گوشی جدید ال‌جی چه تغییری خواهد یافت؛ وی ۳۰ اس به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و البته نسخه دیگری با همان مقدار حافظه رم و دو برابر فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌شود که با پسوند «پلاس» متمایز شده است. فبلت آینده شرکت کُره‌ای از مبدل دیجیتال به آنالوگ (DAC) چهارگانه ۳۲ بیتی بهره خواهد برد و می‌تواند صدای کاربران را از فاصله نسبتاً دور تشخیص دهد؛ آن‌طور که اعلام شده است، جانشین وی ۳۰ می‌تواند صدای کاربران را از فاصله‌ی ۵ متری تشخیص دهد.

شرکت ال‌جی در حال‌ حاضر فبلت وی ۳۵ را در برخی از بازارها عرضه کرده؛ البته وی ۳۵ همان گوشی وی ۳۰ است که در برخی از بازارها با این نام تجاری عرضه می‌شود؛ به همین جهت ممکن است کاربران در تشخیص گوشی‌های جدید ال‌جی با سردرگمی مواجه شوند.

به‌جز وی ۳۵ که ال‌جی برای عرضه آن برنامه‌ریزی کرده است، شرکت کُره‌ای در نظر دارد چند هفته دیگر از جی ۷ تینک (G7 ThinQ) رونمایی کند؛ این مدل به‌عنوان جانشین جی ۶ به بازار عرضه خواهد شد و از بریدگی در بالای نمایشگر بهره می‌گیرد. با این‌حال، وب‌سایت اندروید هدلاینز ادعا می‌کند گوشی ال‌جی وی ۳۵ احتمالاً فاقد بریدگی در بالای صفحه‌نمایش است و طراحی مرسوم‌تر مشابه وی ۳۰ خواهد داشت.

این خبرگزاری همچنین اشاره می‌کند که سری «وی» در سال ۲۰۱۸ با مدل جدید به‌روزرسانی خواهد شد و به همین جهت، ممکن است LG V35 ThinQ توسط شرکت کُره‌ای تا پایان سال عرضه شود. دیگر قابلیت‌های جانشین وی ۳۰ هنوز اعلام نشده است؛ ضمن اینکه نمی‌دانیم گزارش‌ تازه منتشرشده تا چه اندازه صحت دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ال‌ جی وی 35 تینک با دوربین دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی ارائه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..