تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از دانلود پیام‌رسان سروش تا دانلود کیبورد همه کاره گوگل

دانلود پیام‌رسان سروش 1.7.1 برای اندروید و آی‌اواس

شبکه های اجتماعی این روزها به همنشین کاربران تبدیل شده‌اند و البته کاربران هم به دنبال بهترین آنها برای استفاده هستند. در این میان برخی  شبکه‌های اجتماعی ایرانی هم به موفقیت‌های نسبی دست یافته‌اند. پیام رسان سروش نرم افزاری  جذاب با امکانات و محیطی متفاوت است که در مدتی کوتاه توانسته است نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند.

تمرکز اصلی پیام رسان سروش در بخش کانال های عمومی قرار دارد. با ارائه خدماتی نظیر امکان بازخورد، ارسال نظر، متن و فایل به مدیران کانال ها و همچنین شرکت در نظرسنجی ها و مسابقات سعی در ارائه تجربه ای لذت بخش به مخاطبین خود دارد. امکاناتی که بعضا در نرم افزار تلگرام هم یافت نمی‌شود.

دانلود سروش 0.28.0 برای اندروید و Ios ؛اضافه شدن سرویس خرید شارژ تلفن همراه و اوقات شرعی

دانلود Search Duplicate File 4.74 ؛ برنامه حذف فایل های تکراری

ممکن است بسیاری از فایل ها را دانسته یا نادانسته در پوشه های مختلف در دستگاه اندرویدی خود  کپی کرده باشیم که این کار موجب پرشدن حافظه آن خواهد شد. یکی از بهترین روش های خالی کردن حافظه گوشی یا تبلت، حذف کردن نسخه های تکراری فایل های یکسان است.

برای این کار بهترین نرم افزار ارائه شده  برنامه Search Duplicate File است که به دقتی فراوان حافظه دستگاه را جستجو کرده و فایل های تکراری را برای حذف به شما ارائه میکند و با انتخاب نسخه های تکراری آن ها را حذف کنید.


دانلود Search Duplicate File  برای اندروید/جستجو و حذف فایل های تکراری در حافظه گوشی دانلود Soccer Stars 3.10.1 ؛ بازی ستاره های فوتبال  امروزه بازی های آنلاین در میان مخاطبان طرافداران بسیاری پیدا کرده اند. این بازی ها به دلیل ماهیت اجتماعی که دارند برای کاربران جذاب هستند. بازی Soccer Stars نیز از این قبیل بازی ها است که توانسته با گیم پلی بسیار جذاب خودش گیمرهای بسیاری را به خود جذب کند.
دانلود Soccer Stars 3.8.1 – بازی ستاره های فوتبال دانلود پیام‌رسان iGap آی‌گپ 0.5.0 ؛ برای اندروید و آی‌اواس

آی‌گپ iGap، پیام‌رسان ایرانی، جزو یکی از پرسرعت‌ترین برنامه‌های پیام‌رسان در فروشگاه‌های نرم‌افزاری است که با استفاده از آن می توانید به صورت نامحدود بین دوستان خود پیام و هر نوع فایلی را ارسال کنید. آی گپ با قابلیت ها و امکاناتی که دارد در آینده ای نزدیک به رقیبی جدی برای پیام رسان های دیگر از جمله تلگرام، واتس‌اپ و ... تبدیل می‌شود. این پیام رسان دارای سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی است و از سیستم عامل‌های اندروید، آی او اس، لینوکس و ویندوز پشتیبانی می کند.

 دانلود iGap آی‌گپ؛

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود WPS Office + PDF 10.9.1 - برنامه آفیس قدرتمند اندروید  اغلب کاربران با نام نرم افزار آفیس آشنا هستند و با آن سر و کار دارند. می دانید که دانلود تک تک برنامه های مجموعه آفیس حجم بالایی از گوشی شما را اشغال می کند. نرم افزار WPS Office را می توان به عنوان کم حجم ترین برنامه آفیس برای گوشی های هوشمند دانست. با استفاد از این نرم افزار می توانید فایل هایی را با فرمت های آفیس (ورد، اکسل، پاورپوینت و ..) ایجاد و آن ها را ویرایش کنید. دانلود  WPS Office + PDF ؛ قدرتمندترین آفیس و PDF برای اندروید و Ios دانلود جیبورد Gboard 7.1.6.19080 ؛ کیبورد همه کاره گوگل

 نرم افزار Google Keyboard بهترین نرم افزار کیبورد برای گوشی های هوشمند است. همانطور که از نامش پیداست، این نرم افزار توسط شرکت گوگل ساخته شده و توانسته لقب قدرتمندترین کیبورد را از آن خود کند.

یکی از قابلیت های این کیبورد تایپ به وسیله یک دست است. به این طریق که با کشیدن دست بر روی حرف، می توانید کلمه مورد نظر خود را تایپ کنید و این باعث افزایش سرعت در تایپ نیز می شود. همچنین این نرم افزار به مترجم نیز مجهز شده است. به این طریق می توانید هنگامی که جمله ای را تایپ می کنید، ترجمه شده آن جمله را به زبان دلخواه خود دریافت کنید. نرم افزار Google Keyboard در گوگل پلی نمره عالی 4.1 از 5.0 را نیز دریافت کرده است.

دانلود  Gboard برای اندروید و Ios؛ کیبورد گوگل به همراه مترجم آنلاین

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

 دانلود گوگل داکس Google Docs 1.18.132.04 ؛ برنامه رسمی اسناد گوگل 

Google Docs یکی از نرم افزارهای شرکت گوگل است که به وسیله آن می توانید فایل هایی همانند فایل های ورد ایجاد کنید.

با استفاده از این نرم افزار می توانید در گوشی خود فایل های نوشتاری (ورد) ایجاد کنید و از آن جایی که این نرم افزار با حساب کاربری گوگل شما همگام سازی می شود، می توانید آن را در اکانت گوگل خود ذخیره کنید و از طریق کامپیوتر به آن دسترسی داشته باشید.

دانلود Google Docs  ؛ جایگزین نرم افزار ورد برای گوشی

دانلود Inbox by Gmail 1.70.191775662 ؛ برنامه اینباکس جی میل 

با استفاده از نرم‌افزار Inbox by Gmail  شرکت گوگل می‌توانید بدون مشکل و در سریع‌ترین زمان به صندوق نامه‌های الکترونیکی دسترسی پیدا کنید. 

این نرم افزار پیام های شما را دسته بندی می کند. همچنین پیام های مشابه را در یک قسمت قرار می دهد بنابراین شما می توانید همه آنها را در یک بار رسیدگی کنید و با یک لمس از آنها خلاص شوید.

دانلود Inbox by Gmail  برای اندروید و ios ؛ دسترسی سریع و آسان به اینباکس جیمیل

دانلود Shoot Goal - World Cup Soccer 2.1.3 ؛ بازی جام جهانی فوتبال

امروزه بازی های با موضوع فوتبال در میان مخاطبان طرافداران بسیاری پیدا کرده اند. این بازی ها به محبوبیت بسیار زیاد ورزش فوتبال، برای کاربران جذاب هستند. بازی Shoot Goal - World Cup Soccer نیز از این قبیل بازی ها است که توانسته با گیم پلی بسیار جذاب خودش گیمرهای بسیاری را به خود جذب کند.

دانلود Shoot Goal - World Cup Soccer 2.1.1 بازی جام جهانی فوتبال
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از دانلود پیام‌رسان سروش تا دانلود کیبورد همه کاره گوگل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..