تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی Honor 7X به زودی آپدیت نسخه EMUI 8.0 را دریافت می‌کند +تصویر

گوشی Honor 7X به زودی آپدیت نسخه EMUI 8.0 را دریافت می‌کند +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوشی هوشمند Honor 7X یکی از گوشی‌های میان رده امسال شرکت هواوی بود که علارغم تجهیز به سخت افزاری نسبتا مطلوب، با قیمتی خوب و به صرفه عرضه شد.

این گوشی در ابتدا با پوسته EMUI 5.1 بر اساس اندروید ناگت طراحی شده بود، اما شرکت هواوی به کاربران وعده داد که در فصل دوم سال 2018 پوسته نرم افزاری EMUI 8.0 بر اساس سیستم عامل اندروید 8 اوریو را در دسترس کاربران قرار دهد.

اما در جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، تاریخ حدودی عرضه آپدیت EMUI 8.0 اعلام شده است. به روزرسانی اندروید اوریو 8 و پوسته EMUI 8.0 در ماه می سال جاری ( اردیبهشت ماه ) در دسترس کاربران گوشی‌های Honor 7X قرار خواهد گرفت.

در ادامه پوستر رسمی این آپدیت را مشاهده می‌کنید :

گوشی Honor 7X به زودی آپدیت نسخه EMUI 8.0 را دریافت می‌کند +تصویر

انتهای پیام/

انتشار آپدیت EMUI 8.0 برای گوشی Honor 7X +تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی Honor 7X به زودی آپدیت نسخه EMUI 8.0 را دریافت می‌کند +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..