تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت موتورولا از اسپیکر Moto Stereo رونمایی کرد +تصاویر

شرکت موتورولا از اسپیکر Moto Stereo رونمایی کرد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت موتورولا ساعاتی پیش از اسپیکر همراه خود با نام Moto Stereo Speaker رونمایی کرد. این مدل از اسپیکر مانند یه قاب به پشت گوشی متصل می‌شود و افزایش قابل توجهی در کیفیت صدای آن ایجاد می‌کند.

گفتنی است؛ اسپیکر Moto Stereo Speaker فقط برای استفاده در سری Z گوشی‌های موتورولا طراحی شده است. برعکس دو اسپیکر قبلی که شرکت موتورلا آنها را با همکاری شرکت JBL ساخته بود، اسپیکر فعلی به صورت صفر تا صد ساخته شرکت موتورولا است.

تنها تفاوت بارز بلندگوی فعلی با بلندگوهای پیشین، اختلاف در باتری پورتابل آنها است. بلندگوهایی که توسط شرکت جی بی ال ساخته شده بود، همگی مجهز به باتری قابل حمل در خود اسپیکر بودند؛ اما اسپیکر Moto Stereo مجهز به باتری قابل حمل نیست و در نتیجه به صورت مستقیم از باتری گوشی استفاده می‌کند که البته می‌تواند نقطه ضعفی در محصول جدید باشد.

گفتنی است؛ بلندگوی جدید موتورولا قیمتی در حدود 60 دلار ( 300 هزار تومان ) دارد. در ادامه تصاویر بلندگوی Moto Stereo محصول شرکت موتورولا را مشاهده می‌کنید :

شرکت موتورولا از اسپیکر Moto Stereo رونمایی کرد +تصاویر

شرکت موتورولا از اسپیکر Moto Stereo رونمایی کرد +تصاویر

شرکت موتورولا از اسپیکر Moto Stereo رونمایی کرد +تصاویر

انتهای پیام/

رونمایی از اسپیکر Moto Stereo



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت موتورولا از اسپیکر Moto Stereo رونمایی کرد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..