تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض نمادین به مارک زاکربرگ مقابل کاخ سفید

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گروه وکلای avaaz در اعتراض به نقض حریم خصوصی کاربران فیس‌بوک، صدها استند مقوایی زاکربرگ را مقابل کاخ سفید به نمایش گذاشتند که روی تیشرت آن به کنایه نوشته شده است  "فیس‌بوک را تعمیر کنید".

اعضای گروه جهانی avaaz  می‌خواهند زاکربرگ و دیگر مدیران شرکت های اینترنتی برای مبارزه با تبلیغات ناامن در فیس‌بوک و شبکه‌های اجتماهی دیگر اقدام کنند. نل گرینبرگ، مدیر مبارزات انتخابات آوااز، به CNN گفت: ما می‌دانیم که فیس‌بوک کارهایی را برای مبارزه با صفحات و اخبار جعلی انجام می‌دهد اما آنها بسیار کوچک و محرمانه هستند.

این اعتراضات در پی انتشار اخباری مبنی بر  نقض حریم خصوصی 87 میلیون کاربر توسط فیس‌بوک اتفاق افتاد. این گروه معتقد است، صدها هزار صفحه فیس‌بوک اطلاعات غلط و دروغ را منتشر می‌کنند .

لازم به ذکر است مارک زاکربرگ مدیر عامل فیس‌بوک  روز سه شنبه در مجلس سنا حاضر شد و به نقض حریم خصوصی کاربران خود اعتراف کرد.

استند مقوایی مارک زاکربرگ مقابل کاخ سفید

استند مقوایی مارک زاکربرگ مقابل کاخ سفید

بیشتر بخوانید:

اعترافات مهم زاکربرگ در مجلس سنای امریکا

پاسخ جنجالی مدیر فیس‌بوک به دو سوال ساده در سنا +فیلم

انتهای پیام/

استند مقوایی زاکربرک مقابل کاخ سفید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض نمادین به مارک زاکربرگ مقابل کاخ سفید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..