تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آئودی A6 آوانت رونمایی شد

واگن آئودی A6 آوانت نسبت به مدل قبل، ابعاد و فضای صندوق بیشتری دارد. این محصول با تغییرات ظاهری، پیشرانه‌های بنزینی، دیزلی و تجهیزات مدرن آئودی عرضه می‌شود.

اخیرا آئودی هر هفته یک محصول جدید معرفی می‌کند. جدیدترین مدل معرفی شده توسط خودروساز آلمانی؛ آئودی A6 آوانت نام دارد که نسخه‌های مختلف آن، با پیشرانه‌های دیزلی و بنزینی V6، قرار است از تابستان امسال روانه بازار شوند. شبیه به آخرین نسخه سدان A6 که چندی پیش معرفی شد؛ آئودی A6 آوانت هم امکانات مدل‌های بزرگ‌تر (A7 و A8) را عرضه می‌کند. بنابراین وجود پیشرانه ۴۸ ولتی مایلد هیبرید و یک جفت صفحه‌ی لمسی با قابلیت بازخورد هپتیک در این خودرو حتمی است.  این مدل نسبت به قبل ۱۰ میلی‌متر طویل‌تر، ۲۰ میلی‌متر عریض‌تر و ۶ میلی‌متر بلند‌تر شده است و این ابعاد در کنار فاصله محور بیشتر به حفظ تعادل بهتر خودرو و افزایش فضای داخلی کمک می‌کنند. 

آئودی A6 آوانت / Audi A6 Avant 2018

در طراحی این واگن، مشخصات سایر مدل‌های آئودی دیده می‌شود. پنجره‌ی مشبک یکپارچه مرسوم آئودی در این مدل بزرگ‌تر شده است و در کنار چراغ‌های جلو با ظاهر هوشمندانه و پیچیده ظاهر می‌شود. با نگاه به قسمت پشت، متوجه وجود نوار باریکی از جنس کروم می‌شویم که از بین دو چراغ عبور کرده است. به طور کلی، این نسخه نسبت به سدان A6 ظاهر بهتری دارد و شاید از رقبایی مثل بی‌ام‌و سری 5 تورینگ و مرسدس‌بنز کلاس E استیت، جذاب‌تر باشد.

آئودی A6 آوانت / Audi A6 Avant 2018

بارزترین ویژگی در فضای داخلی آئودی A6 آوانت، نمایشگر لمسی با قابلیت بازخورد حسی است. این نمایشگر قابلیت لمس و جمع کردن دو انگشت (شبیه به اسمارت‌فون‌ها) و حرکات اسلایدی را دارد و احساس واقعی فشردن دکمه‌ها را به کاربر منتقل می‌کند. در این مدل هم راننده می‌تواند از نمایشگر Virtual Cockpit استفاده کند و به زودی این قابلیت در تمامی خودروهای این برند دیده خواهد شد. حجم فضای صندوق این خودرو در حالتی که صندلی‌ها سر جای پیش‌فرض هستند به ۵۶۵ لیتر (۰.۵۶ مترمکعب) و زمانی که صندلی‌ها جمع شوند، تقریبا به سه برابر (۱.۶۸ مترمکعب) می‌رسد.

آئودی A6 آوانت / Audi A6 Avant 2018

 این مدل‌ هم با پیشرانه‌های آشنایی از نوع V6 عرضه می‌شود. گزینه‌‌های ۳ لیتری بنزینی V6 TDI با قدرت ۲۸۲ اسب‌ بخار، ۳ لیتری بنزینی 55 TFSI با قدرت ۳۳۵ اسب بخار در دسترس هستند که هر دو به سیستم تمام‌چرخ محرک و انتقال قدرت اتوماتیک مجهز شده‌اند و از فناوری ۴۸ ولتی مایلد هیبرید بهره می‌برند. پیشرانه‌ی ۲ لیتری و ۲۰۰ اسب‌ بخاری TDّI (مورد انتظار برای مدل RS6) هم در دسترس است و بسته به نسخه‌ و گزینه‌های دلخواه مورد نظر، سیستم تعلیق با ساختار مختلف (کمک‌فنرهای فولادی، کمک‌فنر با دمپرهای تطبیقی، تعلیق اسپرتز و بادی) برای آئودی A6 آوانت قابل سفارش هستند.

گزینه‌های اختیاری این مدل شامل دیفرانسیل اسپرتز و فرمان تمام‌چرخ (که شعاع چرخش خودرو را تا یک متر کاهش می‌دهد) می‌شوند. قیمت این واگن هنوز مشخص نشده است؛‌ ولی احتمالا از ۵۷ هزار دلار شروع خواهد شد.

آئودی A6 آوانت / Audi A6 Avant 2018 آئودی A6 آوانت / Audi A6 Avant 2018 آئودی A6 آوانت / Audi A6 Avant 2018 آئودی A6 آوانت / Audi A6 Avant 2018 آئودی A6 آوانت / Audi A6 Avant 2018 آئودی A6 آوانت / Audi A6 Avant 2018 آئودی A6 آوانت / Audi A6 Avant 2018 آئودی A6 آوانت / Audi A6 Avant 2018



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آئودی A6 آوانت رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..