تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازار داغ حاشیه‌سازی برای پیام‌رسان‌های داخلی

بازار داغ حاشیه‌سازی برای پیام‌رسان‌های داخلیبه گزارش حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در پی عزم همگانی در کشور برای شکستن انحصار پیام رسان‌های خارجی، روزهای اخیر جعل خبر در رابطه با پیام رسان‌های داخلی در برخی رسانه‌های غیر رسمی شدت گرفته است.

در همین راستا یک کانال تلگرامی گمنام بدون سند و به دروغ ادعا کرد کانال هواداران رئیس جمهور سابق در پیام رسان سروش بسته شده است. علاوه بر این کانالی دیگر مصاحبه‌ای دروغین با موسس پیام رسان آی گپ با عنوان خرید سهام این پیام‌رسان توسط ستاد اجرایی فرمان امام، همراه اول و بانک پاسارگاد منتشر کرد که بنا بر اطلاع موثق این مصاحبه نیز هرگز صورت نگرفته و کذب است.

انتهای پیام/

خبر حذف کانال رئیس جمهور سابق در سروش تکذیب شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازار داغ حاشیه‌سازی برای پیام‌رسان‌های داخلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..