تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار مادر شهید امیرسعید قاسمی با فرزندش پس از 34 سال +فیلم

دیدار مادر با فرزند شهیدش پس از34 سال +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیکر مطهر شهید والامقام سعید قاسمی که در آخرین عملیات تفحص کشف شد پس از ۳۴ سال در معراج شهدای تهران تحویل خانواده محترم شهید شد.

امیر سعیدقاسمی متولد ۱۸ شهریور ۴۷ بود که در سال ۶۲ با لشکر ۲۷ محمدرسول الله (ص) وارد مناطق عملیاتی شد. پیکر مطهر وی در جزیره مجنون مفقود شد. بارها به عشق رفتن به جبهه و لبیک به دعوت امام (ره) شناسنامه خود را دستکاری کرد اما نتوانست به جبهه برود . اولین بار در سن چهارده سالگی به همراه پدر به جبهه اعزام شد.

بار دوم از طریق هنرستان محل تحصیل خود به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد که در این سفر پایش به شدت سوخت ولی با اینحال با اصرار در جبهه ماند و به فرمانده خود گفت: که مرا عقب نفرستید من می توانم کارهای دیگری انجام دهم .

پس از بازگشت ، به دلیل شدت سوختگی حدود دو ماه تحت مداوا قرار گرفت ولی آثار سوختگی بر روی پایش ماند بطوریکه هر وقت مادرش او را می دید پیش خود می گفت: اگر امیر شهید شود وشناخته نشود من او را از روی پایش می شناسم غافل از اینکه بدن شهید هیچگاه باز نگشت.

این دلاور لشکر ابوذر سرانجام پس از رشادتهای فراوان در مقام تیربارچی در 20 اسفندماه سال 62 در عملیات خیبر در منطقه جزیره مجنون در حالی که هنور 15 بهار از زندگی کوتاه اما پر ثمرش نگذشته بود دعوت حق را لبیک گفت و به آرزوی خود که همانا مقام شهادت در راه خدا بود رسید .

در ادامه فیلم وداع مادر شهید با فرزندش را مشاهده میکنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار مادر شهید امیرسعید قاسمی با فرزندش پس از 34 سال +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..