تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مناظره ضرغامی و وزیر آموزش و پرورش

مناظره ضرغامی و وزیر آموزش و پرورشبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت آموزش و پروش تصمیم گرفته بود تا آزمون ورودی مدارس سمپاد در پایه هفتم امسال را برگزار نکند و این مدارس به تدریج تا سه سال آینده در دوره متوسطه اول حذف شوند؛ در پی این تصمیم دانش‌آموزانی که در حال مطالعه برای شرکت در آزمون مدارس سمپاد  بودند به شدت نسبت به این موضوع واکنش نشان  دادند.

پس از آن، جلسه دیگری با حضور  شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور وزیر آموزش و پرورش به منظور بررسی وضعیت حذف مدارس سمپاد برگزار شد. پس از پایان این جلسه عزت‌الله ضرغامی در کانال تلگرامی‌اش پیامی منتشر کرد مبنی بر اینکه قرار است آزمون دوره متوسطه اول برای سال جاری مثل گذشته برگزار و اصلاحات انجام گرفته توسط شورای عالی آموزش و پرورش برای سال‌های آینده به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شود.

در پی انتشار این مطلب در کانال تلگرامی  ضرغامی، سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش با انتشار پستی در حساب کاربری توئیتری اش  نسبت به این موضوع واکنش نشان  داد و نوشت:

"دوست عزیزی بر خلاف جمع‌بندی رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و با اطلاعات نادرست، مباحث جلسه را رسانه‌ای کرد. فضای آشفته امروز رسان‌ها و نگرانی برخی خانواده‌ها دستپخت ایشان بود. همچنان بروعده خود برای دور کردن اضطراب از دانش‌آموزان و جمع کردن بساط مافیایی آزمون‌ها پایبند هستند."

مناظره ضرغامی و وزیر آموزش و پرورش
پس از آن مجدداً سید عزت‌الله ضرغامی عضو شوراهای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی خطاب به بطحائی در توئیتر نوشت: نگرانی و سرگردانی دانش آموزان تیزهوش و خانواده های محترم آنان را هرچه سریعتر برطرف کنید.

ضرغامی نوشت:
"عواقب و مسئولیت هرگونه تأخیر در اجرای رهنمودهای جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد جذب دانش آموزان تیزهوش دوره اول متوسطه در سال ۹۷ ،بر عهده وزارت آموزش و پرورش است.

 ارائه گزارش اصلاحات در "سمپاد" به ویژه در نحوه ی جذب ، برای اعمال از سال ۹۸ به بعد به اعضای شورا، شناسایی و برخورد با مافیای مدارس غیرانتفاعی و مبارزه جدی با جریان هایی که به دنبال تکمیل حلقه ثروت و قدرت در فرآیند تعلیم و تعلم هستند، از اولویت های وزیر محترم آموزش و پرورش است.

 نگرانی و سرگردانی دانش آموزان تیزهوش و خانواده های محترم آنان را هرچه سریعتر برطرف کنید و اجازه ندهید که نخبگان و اولیای محترم و پرتلاش آنان، به ویژه در مناطق محروم، اسیر منازعات صاحبان منافع شوند. زمان بارگذاری بیشتر بر مردم نیست.باربرداری کنید!"


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مناظره ضرغامی و وزیر آموزش و پرورش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..