تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدا شدن بینی میهمان برنامه از صورتش در پخش زنده! +فیلم

جدا شدن بینی میهمان برنامه از صورتش در پخش زنده! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،زن انگلیسی تبار به نام "جين هاردمان"که در برنامه "this time next year" به عنوان میهمان برنامه حضور داشت در حال توضیح ماجرای دردناک بیماری اش  برای تماشاگران بود که با اقدامی عجیب همه را شوکه کرد.

او که از بیماری"گرانولوماتوز وگنر" رنج می برد مقابل چشمان بینندگان بینی خود را از  روی صورتش جدا کرد و مجددا آن را سر جایش قرار داد.

با توجه به توضیحات زن انگلیسی ماجرا از این قرار بود که به دنبال بیماری عجیبی که وی دچارش گشت التهاب شدیدی در رگ ها  وهمچنین تجمعی غیرمعمول از سلول های ایمنی در بینی اش بوجود آمد که موجب پدیدار شدن یک ضایعه تومور مانند را در این ناحیه شد.

به خاطر پیشرفت این بیماری "جين هاردمان" زیر تیغ جراحی رفت و پس از آن مجبور به استفاده از پروتزی شبیه به بینی مصنوعی برای پوشاندن حفره بوجود آمده در صورتش شد و که نتیجه آن را در فیلم زیر مشاهده می کنید.

انتهای پیام/

اقدام عجیب میهمان زن در پخش زنده تلویزیون



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدا شدن بینی میهمان برنامه از صورتش در پخش زنده! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..