تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله وحشیانه کارفرما به کارگر سالخورده +فیلم

بحمله وحشیانه کارفرما به کارگر سالخورده+فیلمه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،کارگر 66 ساله ای به نام "دمیترو نیکولای" اهل شهر" براشوو" واقع در رومانی که به خاطر نیاز مالی از کارفرمای خود حقوقش را زودتر از موعد درخواست کرده بود با اقدامی قبیح و زننده از جانب او مواجه شد.

کارفرما به همراه یکی از دوستان خود تنها به خاطر این درخواست پیرمرد او را در جایی خلوت مورد ضرب و شتم قرار داد به طوری که او هوشیاری‌اش را از دست داد. پس از مدتی افرادی او را پیدا کردند و به بیمارستان انتقال دادند.

به دنیال این اتفاق تکان دهنده تعدادی از دندان های او و حتی بینی اش شکست بنابراین چند فرد خیّر تصمیم گرفتند ضمن پرداخت اجاره یک سال خانه پیرمرد هزینه درمانش را نیز بپردازند. اهدای چند دست لباس نو نیز به پیرمرد جزو دیگر اقداماتی بود که این افراد خَیِر انجام دادند.

انتهای پیام/

ویدئویی تکان دهنده از حمله وحشیانه کارفرما به کارگر سالخورده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله وحشیانه کارفرما به کارگر سالخورده +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..