تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه شکلات تقلبی را از اصل تشخیص بدهیم؟ +فیلم

هشدار یک خبرنگار درباره شکلات‌ی که نباید به آن‌ها لب زد! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شکلات ها یکی از خوراکی های پرطرفدار هستند که البته همه آنها به صورت استاندارد ساخته نمی شود. شکلات‌های تقلبی نیز مانند دیگر مواد خوراکی که از مواد تشکیل دهنده ناسالم تشکیل شده اند می توانند بسیار برای سلامتی مضر و آثار جبران ناپذیری روی بدن انسان به جا بگذارند.

برای اینکه بتوان شکلات‌های سالم و اصل را از تقلبی و بی‌کیفیت به راحتی تشخیص داد روشی وجود دارد که سازمان فدرال روسیه در حمایت از حقوق مصرف کنندگان اعلام کرده و همراه با ویدئویی در پایگاه خبری روسیه"اسپوتنیک " منتشر شده است.

در این فیلم زنی روسی در حال آزمایش شکلاتی با آتش زدن آن است، زیرا با شعله ور کردن آنها می توان از کیفیت و سلامت مواد تشکیل دهنده آنها اطمینان حاصل کرد. به این صورت که هر شکلاتی آتش بگیرد تقلبی و مضر و در مقابل آن شکلات مقاوم در برابر حرارت اصل و سالم است زیرا  وجود مواد مصنوعی فراوان در شکلات است که موجب شعله ور شدن آن می شود.

در فیلم زیر نمونه ای از یک شکلات ناسالم را می بینید.

انتهای پیام/

هشدار درباره شکلاتی که نباید لب به آن زد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه شکلات تقلبی را از اصل تشخیص بدهیم؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..