تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنالیته هنرمندان جوان در گالری برسام

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایشگاه گروهی نقاشی خط با عنوان "تنالیته" در نگارخانه برسام گشایش خواهد یافت.

در نمایشگاه " تنالیته"  23 اثر نقاشی خط از حمید طلوعی فرد، محسن رهبری، فرناز فرشچی، بهزاد نوعی، امین هنامی، امیرشجاع شجاع پور، بهنام قاسمی، هانی شرار، علی مختاری، پانته آ ماهرو، عارف امراله زاده، طیبه محمدیاری، مرجان اسفندی میلاجردی، حمید امینی فر، نساء حلاج نیشابور، فاطمه ابراهیمی، پریسا عباسی، زینب بابایی، طاهره مختار زاده، بنفشه قاسمی، محمد بخشی زاده و حسن مهربانی به نمایش در خواهد آمد.

بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه هر هنرمند یک رنگ را انتخاب کرده و کل اثر را بر مبنای آن رنگ و در تنالیته مختلف اثرش اجرا کرده است.

گفتنی است؛ کیوریتور این نمایشگاه حسن مهربانی است. نمایشگاه روز جمعه 24 فروردین ماه ساعت 16 افتتاح می شود  و علاقه مندان جهت بازدید از آثار می توانند تا 29 فروردین از ساعت 16 تا 20 به گالری برسام مراجعه نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنالیته هنرمندان جوان در گالری برسام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..