تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«هدیه اسرارآمیز» روی صحنه مرکز تئاتر کانون

«هدیه اسرارآمیز» روی صحنه مرکز تئاتر کانونبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ نمایش «هدیه اسرارآمیز» به کارگردانی میثم یوسفی از روز 26 فروردین بر روی صحنه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌رود.

این نمایش عروسکی به نویسندگی آتسا شاملو تا پایان فصل بهار در سالن بوستان این مرکز باسابقه برای مخاطبان کودک، اجرا می‌شود.

بر اساس این گزارش، بهروز غریب‌پور کارگردان و استاد نمایش عروسکی روز یک‌شنبه 26 فروردین ساعت 18:30 به تماشای اولین اجرای این نمایش شاد و موسیقایی می‌نشیند.

«در شب عروسی شاهزاده، جارچیان در شهر جار می‌زنند که هر فردی بتواند در شب یلدا گل پامچال بهاری برای شاهزاده بیاورد یک سبد طلا جایزه می‌گیرد....»

بر همین اساس، معصومه آرواز دستیار کارگردان، مریم آشوری، علی باروتی، عاطفه بحرالعلوم طباطبایی، مریم تهرانی، هدیه حاج‌طاهری و هانی حسینی بازی‌دهندگان عروسک نمایش «هدیه اسرارآمیز» هستند.

آهنگ‌سازی این اثر را رامین کهن، طراحی صحنه را سینا ییلاق‌بیگی، طراحی و ساخت عروسک را علی پاکدست و مریم اقبالی انجام داده‌اند. محمدرضا شاملوفرد طراحی نور، مهرداد باقری ساخت دکور و علی پاکدست و مریم اقبالی طراحی و ساخت عروسک را به عهده داشته‌اند.

احسان نقابت عکاس، علی رضایی مدیر صحنه، مهرنوش صادقیان، مریم رحمانی، هدی بخشوده، مینا پناه‌نجات و مه‌گل صابری دستیاران ساخت عروسک، علیرضا میرانجم، صبا موسوی، لیلا طاهری و یاسمن حریری دستیاران صحنه و قلی‌زاده دوزنده لباس، این نمایش عروسکی هستند.

«هدیه اسرارآمیز» بر اساس رمان «دوازده ماه سال نو» اثر «ساموئل مارشاک» از جدیدترین تولیدات اداره کل سینمایی و تئاتر کانون است که همه روزه به جز شنبه‌ها، صبح‌ها ویژه مهدهای کودک‌ و مدارس و بعداز ظهرها در ساعت 18:30 برای عموم علاقه‌مندان در مرکز تئاتر کانون واقع در پارک لاله تهران اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

اجرای یک نمایش عروسکی در کانون



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««هدیه اسرارآمیز» روی صحنه مرکز تئاتر کانون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..