تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از آلبوم عطاریه در عید مبعث

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  آلبوم «عطاریه» ساعت ۱۱ روز شنبه 25 فروردین همزمان با عید مبعث و سالروز بزرگداشت عطار نیشابوری در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می شود.

در این مراسم، بقایی محقق و پژوهشگر حوزه ادبیات و مدرس دانشگاه با موضوع «زندگی و اشعار عطار» و رونمایی و نقد آلبوم «عطاریه» سخنرانی می کند.

میرعلیرضا میرعلینقی محقق، پژوهشگر و مورخ موسیقی ایران و سجاد پورقناد نوازنده تار و سه تار نیز در بخش دیگر به بررسی آلبوم «عطاریه» می پردازند.

ضمن اینکه گروه «هیراب» به سرپرستی پیام بحیرایی و خوانندگی رامین بحیرایی قطعاتی از آلبوم «عطاریه» را به اجرا در می آورند.

این آلبوم با آهنگسازی پیام بحیرایی و خوانندگی رامین بحیرایی بر اساس اشعار عطار نیشابوری بهار امسال منتشر شده است. پیام بحیرایی نوازنده سه تار و عود، علی نجفی ملکی نوازنده نی و سیاوش عبدی نوازنده تمبک و دف گروه اجرایی این اثر هستند.

انتهای پیام/

 

عطاریه منتشر می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از آلبوم عطاریه در عید مبعث»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..