تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری باند متکدیان وابسته به پژاک

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: موضوع خبر منتشر شده در کانال‌های تلگرامی مبنی بر دستگیری و انهدام یک باند تکدی‌گری وابسته به گروه‌های پژاک در ارومیه در دست بررسی است.

به گزارش شمانیوز، علیرضا رادفر در ارتباط با خبر منتشر شده در کانال‌های تلگرامی مبنی بر دستگیری و انهدام یک باند تکدی‌گری وابسته به گروه‌های پژاک در ارومیه، اظهار کرد: تاکنون چنین گزارشی به مسؤولان استانی داده نشده است و من مانند بقیه شهروندان این خبر را برای نخستین بار در فضای مجازی مشاهده کرده و دستور پیگیری آن را صادر کردم.

گفتنی است، روز گذشته در فضای مجازی خبری با مضمون شناسایی و انهدام یک باند حرفه‌ای تکدی‌گری وابسته به تروریست‌های پژاک در آذربایجان‌غربی توسط نیروهای امنیتی منتشر شد که با پیگیری‌های صورت گرفته تاکنون هیچ یک از مسئولان استانی این خبر را تائید یا رد نکرده‌اند.

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری باند متکدیان وابسته به پژاک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..