تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست کمک پرویز پرستویی برای دختر تبریزی (عکس)

درخواست کمک پرویز پرستویی برای دختر تبریزی (عکس)

پیش از سال تحویل 1397 در تبریز یک اسید پاشی تلخ بر صورت معصومه از طرف خواستگار شکست خورده و ناکامش , روزهای تلخی را برای این دختر 26 ساله به ارمغان آورد . به گزارش ایران ناز بازیگر مشهور کشورمان در فراخوانی عمومی از وکلا و همچنین خیرین کشو درخواست کمک کرد .

درخواست کمک پرویز پرستویی برای دختر تبریزی (عکس)

پرویز پرستویی خواست اگر وکیلی میتواند پرونده دفاع از این دختر آسیب دیده در حمله اسید پاشی را به بر عهده بگیرد

پرویز پرستویی پستی در رابطه با دختری که شب عید بر صورتش اسید پاشی کرده اند منتشر نمود.

خانواده‌اش به شدت نیاز به وكیل و رسانه‌ها و فعالان مدنی داخل ایران دارند

پرویز پرستویی نوشت:

درخواست کمک پرویز پرستویی برای دختر تبریزی (عکس)

معصومه جلیل‌پور

دختر تبریزی در بیمارستان ابن سینا بستری است و اسیدپاش از داخل زندان زنگ می‌زند و همچنان تهدید می‌كند. خانواده‌اش به شدت نیاز به وكیل و رسانه‌ها و فعالان مدنی داخل ایران دارند».

روزنامه‌ی «شهروند» نیز خبر داد که فردا مصاحبه‌ای با این دختر منتشر خواهد کرد. در تلگرام این نشریه چنین نوشته شده است:

“«معصومه جلیل پور»، زن ۲۶ ساله ای است که شب سال نو به صورت و بدنش اسیدپاشی و دو انگشتش با قمه قطع شد. «محمد» نام پسری است که خواستگار او بود و بعد از اینکه جواب رد از «معصومه» شنید، اول تهدید کرد که سرش را می بُرَد و بعد از فاصله بسیار نزدیک روی صورت و بدنش اسید ریخت.

«محمد» را یک روز بعد دستگیر کردند و «معصومه» حالا در بیمارستان ابن سینای تبریز بستری است و خانواده اش به دلیل وضع بد مالی توان پرداخت هزینه های درمانش را ندارند؛ صورت او کاملا از بین رفته و به چشمهایش به امید نجات، قرنیه پیوند زده اند.

«معصومه» در گفتگوی اختصاصی با «شهروند» می‌گوید که از خدا و مردم فقط صورتش را می‌خواهد: «حالا با این صورت از بین رفته چطور زندگی کنم وقتی حتی پول پرداخت هزینه یک شب بستری در بیمارستان را نداریم؟»” توانا از همه‌ی نیکوکاران دعوت می‌کند به یاری این دختر و خانواده بشتابند.

درخواست کمک پرویز پرستویی برای دختر تبریزی (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست کمک پرویز پرستویی برای دختر تبریزی (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..