تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حراج سکه دوباره متوقف شد

حراجی سکه که در آستانه نوروز متوقف شده بود سرانجام در هفته جاری از سرگرفته شد، اما مجددا امروز (چهارشنبه) این حراجی برگزار نشده و متوقف شده است. هیچ دلیل مشخصی برای توقف حراج سکه اعلام نشده است، اما احتمالا از روز دوشنبه هفته آینده در روز‌های زوج دوباره برگزار خواهد شد.


این در شرایطی است که بعداز اعلام تک نرخی شدن ارز و کاهش شدید قیمت دلار به ۴۲۰۰ تومان حراجی سکه فقط روز گذشته برگزار شد که هیچ اطلاعی از نرخ‌ها و فروش‌های نهایی وجود ندارد. بانک مرکزی اخیرا اطلاع‌رسانی در رابطه با حجم فروش سکه در حراجی و نرخ‌گذاری‌های انجام شده را اعلام نکرده است.


در حراج سکه در آخرین آمار‌ها که قبل از تک نرخی شدن دلار وجود داشت، سکه تا مرز دو میلیون تومان نیز حراج شد. اما بعد از اعلام یکسان سازی نرخ ارز و افت قیمت دلار تا ۴۲۰۰ تومان، سکه با ریزش شدید قیمت همراه شد و از حدود یک میلیون و ۹۵۰ هزار تا یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان هم کاهش داشته است.


حراجی سکه از حدود آذرماه سال گذشته و با شدت گرفتن نوسان و حباب در بازار سکه با دستور بانک مرکزی در بانک کارگشایی شروع شد و تاکنون ادامه داشت، اما در این بین در مواردی برای یکی دو روز متوقف شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حراج سکه دوباره متوقف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..