تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نرم‌افزارهای اندروید و iOS در سال 2018 به 27.5 میلیارد رسید

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آماری که به تازگی از دو فروشگاه نرم افزار اپ‌استور و گوگل پلی منتشر شده، نشان می دهد که این دو فروشگاه در سه ماه اول سال 2018 از نظر دانلود و کسب درآمد رکورد تازه ای را ثبت رساندند.

از ابتدای ماه ژانویه تا انتهای مارس، دانلود از اپ‌استور و گوگل پلی با 10 درصد افزایش سالانه به رکورد 27.5 میلیارد دانلود رسیده اند که درآمد حاصل از افزایش دانلود با 22 درصد افزایش به 18.4 میلیارد دلار رسیده است.

دانلود نرم افزارهای اندرویدی و iOS در سال 2018 به 27.5 میلیارد رسید

با بررسی آمار مجزای دو فروشگاه نرم افزار، مشخص می شود که در سه ماه اول سال 2018، کاربران 19.2 میلیارد دفعه از گوگل پلی و تنها 8.2 میلیارد دفعه از اپ‌استور نرم افزار دانلود کرده اند که طبق این آمار میزان دانلود از گوگل پلی 135 درصد بیشتر از اپ‌استور بوده است.

دانلود نرم افزارهای اندرویدی و iOS در سال 2018 به 27.5 میلیارد رسید

با نگاهی به میزان درآمد های این دو فروشگاه متوجه می شویم که اپ استور  85 درصد بیشتر از گوگل پلی درآمد کسب کرده و گوگل نیز در سه ماهه اول سال 2018 به نسبت زمان مشابه در سال گذشته، افزایش درآمد 25 درصدی را تجربه کرده و توانست فاصله خود را با اپل ۱۰ درصد کم کند. اپل نیز نسبت به سال گذشته 20 دصد رشد داشته است.

دانلود نرم افزارهای اندرویدی و iOS در سال 2018 به 27.5 میلیارد رسید

نرم افزارهای موزیک و تفریحی در گوگل پلی و اپلیکیشن های سلامتی و ورزشی در اپ استور  نسبت به سه ماهه چهارم سال قبل، رشد بسیار زیادی داشته است. به‌صورت میانگین کاربران هرروز نزدیک به 3 ساعت با اپلیکیشن‌های مختلف سروکار دارند. این را نیز اشاره‌کنیم که به‌صورت کلی هر کاربر در هرماه با 40 اپلکیشن ارتباط دارد. به‌صورت کلی در اپ‌استور و گوگلی پلی شاهد 6.2 میلیون اپلیکیشن هستیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نرم‌افزارهای اندروید و iOS در سال 2018 به 27.5 میلیارد رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..