تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کپی اطلاعات کارت‌های بانکی شهروندان توسط میوه فروش دوره‌گرد

کپی اطلاعات کارت‌های بانکی شهروندان توسط میوه فروش دوره‌گردبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ حسن کوره بلاغی در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش احدی از شهروندان مبنی بر انجام اقدامات غیر متعارف توسط یکی از میوه فروشان سیار واقع در سطح شهر ارومیه در هنگام کشیدن کارت به دستگاه pos، بلافاصله موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان این پلیس جهت بررسی صحت و سقم موضوع به محل مراجعه پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان مشخص گردید که فروشنده پس از کشیدن کارت به دستگاه pos و انجام تراکنش موفق به یک دستگاه الکترونیکی مشابه دستگاه اسکیمر نیز کشیده می‌شود.

سرهنگ کوره بلاغی ادامه داد: با دستور مقام قضایی با بررسی‌های صورت گرفته یک دستگاه اسکیمر ریدر از ماشین وی کشف گردید در نهایت متهم به این پلیس دلالت داده شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در تحقیقات بعمل آمده از متهم، اعلام داشت بنده با همکاری یک نفر دیگر اقدام به کپی اطلاعات کارت بانکی مشتریان با استفاده از اسکیمر ریدر می‌نمودیم.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی گفت: در روند رسیدگی به پرونده نفر دوم نیز با اقدامات پلیسی خاص شناسایی و از محل سکونت وی تعدادی کارت بانکی خام و دستگاه اسکیمر کشف گردید.

سرهنگ کوره بلاغی ادامه داد: در روند رسیدگی به موضوع، متهم به بزه ارتکابی خود اعتراف و اعلام داشت تا به حال اطلاعات تعداد ۳۸ عدد از کارت عابر بانک شهروندان را کپی نموده‌ایم.

وی گفت: در نهایت متهمین جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال گردیدند.

سرهنگ کوره بلاغی با اشاره به اینکه یکی از راه‌های جلوگیری از افتادن در دام کلاهبرداران، انجام امورات بانکی توسط خود فرد می‌باشد، به شهروندان توصیه کرد: جهت استفاده از دستگاه‌های Pos کارت‌های عابر بانک خود را در اختیار فروشنده قرار نداده و از اعلام رمز خودداری نمایید.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در هنگام انجام عملیات پرداخت از طریق دستگاه‌های کارت خوان شهروندان باید دقت کنند که دستگاه کارت خوان سالم باشد و شکستگی یا چسب خوردگی نداشته باشد، همچنین هیچ قطعه اضافه‌ای به دستگاه کارت خوان متصل نباشد.

وی ادامه داد: شهروندان در صورت مواجهه با مشکلاتی در فضای مجازی می‌توانند آن را از طریق سایت پلیس فتا قسمت ارتباطات مردمی به این پلیس اعلام دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کپی اطلاعات کارت‌های بانکی شهروندان توسط میوه فروش دوره‌گرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..