تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید محصولات ایران خودروبا استاندارد یورو 5 در سال جاری

به گزارش شمانیوز: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با ارسال نامه ای به رییس سازمان حفاظت محیط زیست آمادگی کامل این گروه صنعتی برای ارایه محصولات جدید بر اساس استاندارد آلایندگی یورو 5 را اعلام کرد.

در بخشی از این نامه با اشاره به اقدامات گسترده تحقیقاتی وفنی ایران خودروبه منظور تحقق اهداف زیست محیطی دولت محترم و تولید خودروهای با سطح آلایندگی محدود آمده است:خوشبختانه با حمایت های وزارت صنعت، معدن و تجارت ، مجموعه زیر ساخت های لازم در بزرگترین خودروساز کشور به منظور تولید و عرضه گسترده خودروهای جدید با سطح آلایندگی یورو 5 ایجاد شده است.

مهندس هاشم یکه زارع بر عزم جدی ایران خودرو به منظورارتقاء کیفی مستمر خودروهای تولیدی این شرکت به عنوان کالایی ایرانی و مورد مصرف عموم هموطنان عزیز تاكيد كرد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه این نامه با اشاره به فناوری خاص و حساسیت بالای موتورهای یورو5 نسبت به کیفیت سوخت خاطر نشان ساخته است: در صورتی که برنامه زمانی توزیع سوخت یورو 5 در سطح کشور اعلام گردد تولید و عرضه خودروهای جدید آغاز خواهد شد.

پیشتر وزرای بهداشت و نفت و رییس سازمان حفاظت محیط زیست طی سخنانی با انتقاد از سطح فناوری خودروهای ساخت داخل بر ضرورت ارتقاء کیفی خودروها و کاهش اثرات آلایندگی آن تاکید کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید محصولات ایران خودروبا استاندارد یورو 5 در سال جاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..