تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزییات تخلف 3 میلیاردی کارکنان شهرداری کرج

رئیس شعبه ۱۱۲ دادگاه کیفری ۲ شهرستان کرج از آغاز رسیدگی به تخلف 30 میلیارد ریالی هشت نفر از کارکنان شهرداری منطقه پنج کرج خبر داد.

به گزارش شمانیوز، صادق حسنوند قاضی ویژه دادگستری البرز با اشاره به آغاز رسیدگی به پرونده تخلف کارکنان شهرداری کرج اظهار داشت:سال گذشته بر حسب بازرسی‌های به عمل آمده توسط اداره کل بازرسی استان البرز این تخلف کشف شد.

وی افزود: کارشناسان در بررسی‌های خود متوجه شدند که تعدادی از کارکنان شهرداری در واحد درآمد منطقه ۵ کرج و دبیرخانه اقدام به جعل درخواست‌های مربوط به تمدید جواز می‌کنند.

◽️رئیس شعبه ۱۱۲ دادگاه کیفری ۲ شهرستان کرج بیان کرد: در این پرونده که ۱۷ متهم دارد ۸ نفر از کارکنان شهرداری در قبال جعل تاریخ، مبالغی را دریافت می‌کردند.

حسنوند درباره فعالیت این باند توضیح داد: با توجه به اینکه رمز مربوط به سیستم باید تنها در اختیار مسئول انفورماتیک باشد، ولی وی این رمز را در اختیار یکی دیگر از کارکنان قرار داده بود تا وی با جعل تاریخ مندرج در سیستم و تقاضانامه ارباب رجوع، موجبات معافیت ارباب رجوع از پرداخت عوارض را فراهم کند.

وی عنوان کرد: در مجموع به میزان ۳ میلیارد تومان به حقوق بیت المال و درآمد شهرداری کرج زیان وارد شده و پرونده در حال رسیدگی است که احکام آن در روز‌های آتی صادر خواهد شد.

منبع: روابط عمومی دادگستری البرز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزییات تخلف 3 میلیاردی کارکنان شهرداری کرج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..