تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاتل اهورا بدون حضور مادر کودک قربانی اعدام شد (عکس و جزئیات)

قاتل اهورا بدون حضور مادر کودک قربانی اعدام شد (عکس و جزئیات)

به گزارش ایران ناز ,  قاتل اهورا کودک 2 ساله رشتی به دار مجازات اویخته شد . این قاتل بیرحم کودک دو ساله شمالی را مورد تجاوز و اذیت و آزار جنسی و ضرب و شتم قرار داده بود که باعث مرگ این کودک گشته بود. وی همسر صیغه ای مادر اهورا بود  . حوالی ساعت ۶ صبح امروز م.ق قاتل اهورا کودک ۲ساله گیلانی در زندان لاکان رشت به دار مجازات آویخته و اعدام شد.

صبح امروز قاتل اهورا 2 ساله در زندان لاکان رشت مقابل چشمان پدر مقتول به دار آویخته شد.این قاتل همسرصیغه ای مادر مطلقه کودک جانباخته بود . در زمان اجرای حکم قصاص مادر مقتول حضور نداشت.

طبق گفته شاهدان درحالیکه خانواده قاتل قبل از اجرا تلاش بسیاری برای جلب رضایت پدر مقتول کردند اما قاتل زمان اجرا مجازات هیچ گونه صحبت و مقاومتی انجام نداد.

این جنایت 22 مهرماه سال گذشته رخ داد. قاتل کودک 2 ساله همسرصیغه ای خود را مورد آزار و اذیت قرار داده و درحالیکه کودک از شدت درد و ناراحتی گریه می کرد سر او را چندین مرتبه به دیوار کوبید که در اثر این ضربات این کودک دوساله کشته شد .

دقایقی بعد از ارتکاب قتل با حضور پلیس که از طریق همسایه ها در جریان این جنایت قرار گرفته بودند قاتل در صحنه قتل بازداشت شد . ابتدا منکر قتل بود ولی در ادامه به قتل این کودک بعد از آزار و اذیت اعتراف کرد .

قاتل اهورا بدون حضور مادر کودک قربانی اعدام شد (عکس و جزئیات)

بعد از اعتراف قاتل در مراحل بازجویی پلیسی ؛ دادگاه برگزار و در نهایت با درخواست اولیا دم و شواهد پرونده حکم قصاص نفس صادر شد. امروز حکم صادر به مرحله در آمده و این متهم به دارمجازات آویخته شد.

قاتل تقاضای بخشش نداشت

میلاد قاسمی پدر اهورا ۲ ساله در گفتگو با خبرنگار رشت۲۰ در خصوص اعدام قاتل اهورا گفت: سحرگاه امروز در شرایطی که مادر قاتل و همسر سابق قاتل به همراه برخی از اعضای خانواده وی در ورودی زندان لاکان رشت برای گرفتن رضایت آمده بودند اما قاتل در هنگام اجرای حکم هیچ درخواستی برای گرفتن رضایت و بخشش نکرد و بنده شخصاً حکم را اجرا کردم.

قاتل اهورا بدون حضور مادر کودک قربانی اعدام شد (عکس و جزئیات)

اهورا و پدرش

وی با بیان اینکه برخی از مردم که قصد حضور در محل اعدام را داشتند نیز مقابل ورودی زندان لاکان حضور یافته بودند، گفت: در زمان اعدام تنها مادربزرگ پدری اهورا، بنده، وکیل بنده و جمعی از مسئولین زندان و دادگستری حضور داشتند و مادر اهورا و وکیل مادر اهورا نیز در محل اعدام حاضر نشدند.

پدر اهورا تصریح کرد: اگرچه تلاش بسیاری از جانب بنده و وکیل بنده برای اجرای حکم در ملا عام صورت گرفته بود تا درس عبرتی برای سایرین باشد، اما متاسفانه بنا به دلایلی این کار انجام نشد که در آینده در این خصوص بیشتر صحبت خواهم کرد. آیا کسی می‌پرسد که چرا مادر اهورا در آخرین دادگاه اهورا هم حاضر نشد؟ آیا کسی می‌پرسد که چرا در هنگام اجرای حکم اعدام قاتل اهورا در محل اجرای حکم حضور نداشت؟ قاتل اهورا در زندان گفته بود یک شب این بچه ۲ ساله را نیمه شب از خانه بیرون کرده و مادر اهورا هیچ کاری در این هنگام انجام نداده بود.

قاسمی که شرایط روحی مناسبی نداشت در پایان با قدردانی از مردم گیلان و سراسر کشور که با ابراز همدردی در این مدت این خانواده داغدار را همراهی و پشتیبانی کردند، از عزیزی فر، وکیل خود نیز تشکر کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاتل اهورا بدون حضور مادر کودک قربانی اعدام شد (عکس و جزئیات)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..