تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا فرازمینی‌ها 800 سال پیش از موبایل استفاده می‌کردند؟ + فیلم

ردپای بیگانگانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باستان شناسان به تازگی در یکی از مناطق اتریش شیئی را کشف کرده‌اند که بسیار شبیه به تلفن همراه است و روی آن اشکالی شبیه به خط میخی حک شده است. طبق آنچه کارشناسان تخمین زده‌اند قدمت این جسم به 800 سال پیش برمی‌گردد. 

تاکنون نظریات و فرضیه‌های بسیاری در این باره گفته شده که برخی از انها بسیار جالب است. مثلا بعضی از باستان شناسان گفته‌اند این شی می‌تواند احتمال سفر موجودات بیگانه به زمین را افزایش می‌دهد یعنی در گذشته این موجودات برای یک بار هم که شده به زمین آمده‌اند. 

برخی دیگر روی موضوع سفر زمان تاکید داشتند و گفتند با توجه به شباهت این جسم به نسل اولیه گوشی‌های نوکیا، فرضیه سفر زمان می‌تواند صحت داشته باشد. یعنی افرادی با دانش امروزی به گذشته سفر کرده و در آن زمان اقدام به طراحی شیئس شبیه به تلفن همراه کرده‌اند.

ویدئوی این کشف عجیب در سایت یوتیوب هم منتشر شد و کاربران زیادی از آن بازدید کردند، آنها در نظریات خود به ساختگی بودن این ماجرا اشاره کرده و تاکید کردند که آن را باور نمی‌کنند در حالیکه باستان شناسان قدمت آن را تایید کرده‌اند. حتی در برخی موارد آنها نمونه‌های دیگری از آثار کشف شده در یونان باستان و روم را به نمایش گذاشته‌اند که حاکی از وجود تمدن و تکنولوژی در آن عصر است که ویدئو و  تصاویر آنها در ادامه ارائه شده است. 

ردپای بیگانگان

ردپای بیگانگان

انتهای پیام/

آیا 800 سال پیش تلفن همراه وجود داشته است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا فرازمینی‌ها 800 سال پیش از موبایل استفاده می‌کردند؟ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..